Попри всі спроби, Mercedes-AMG так і не змогла переконати шанувальників у перевагах свого турбованого чотирициліндрового плагін-гібрида C63. Так, він швидший за попередників з V8, але йому катастрофічно бракує тієї самої іскри та характеру, за які так любили великі двигуни. Раніше з’являлися чутки, що C63 S може знову отримати V8, але нова інформація свідчить про значно масштабніші зміни, які торкнуться не лише флагмана, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.

Виявляється, найближчими місяцями з конвеєра зникне ціла низка чотирициліндрових моделей AMG, і причина цього зовсім не в низькому попиті. Згідно з внутрішньою службовою запискою Mercedes-Benz, яка потрапила до рук німецького автомобільного видання ще в жовтні, виробництво C43, GLC43 і GLA35 триватиме до лютого 2026 року, а поточні C63 і GLC63 протримаються до травня того ж року. Єдиною моделлю, яка, схоже, уникне цієї долі, стане GLA45+, виробництво якої не буде зупинено. Це робить її своєрідним «останнім з могікан» у цій лінійці.

Найбільш дивним у цій історії є те, що причиною зняття автомобілів з виробництва став не брак ентузіазму з боку покупців. Все набагато прозаїчніше і, водночас, іронічніше. Як підтверджують звіти, виною всьому нові європейські норми щодо шуму, які набудуть чинності в липні наступного року. Європейський Союз продовжує посилювати стандарти, поступово зменшуючи допустимий рівень звуку для дорожніх автомобілів, і гучні чотирициліндрові двигуни AMG, вочевидь, не вписуються в нові рамки.

Однак зникнення поточних версій не означає повну відмову від цих моделей. Джерела повідомляють, що нові покоління AMG C-Класу, GLA та GLC вже перебувають у розробці. Дилерів поінформували про «можливі продукти-наступники», які з’являться в найближчому майбутньому. Це звучить обнадійливо, адже залишає простір для припущень та сподівань на щось дійсно цікаве.

Звісно, до цієї інформації варто ставитися з певною обережністю, адже наразі невідомо, які саме силові установки отримають майбутні автомобілі. Цілком імовірно, що для молодших моделей, таких як GLA35, C43 та GLC43, розроблять новий рядний чотирициліндровий двигун, який відповідатиме суворим екологічним та шумовим нормам. Це було б логічним кроком для збереження позицій у цих сегментах.

Проте найбільша інтрига розгортається навколо майбутнього флагманських C63 та GLC63. Експерти та шанувальники бренду не виключають, що наступне покоління може отримати плагін-гібридну силову установку на базі рядного шестициліндрового двигуна або, що здається мрією, повернутися до легендарного V8 під капотом. Такий крок став би справжнім подарунком для всіх, хто сумував за харизматичним звуком та характером великих моторів. Мріяти, як то кажуть, не шкідливо.

Exit mobile version