Здавалося, що майбутнє Lamborghini однозначно електричне, адже очікувалося, що четверта модельна лінійка бренду, створена за мотивами концепту Lanzador 2023 року, буде повністю електричним автомобілем. Проте, схоже, плани італійського автовиробника кардинально змінюються. З’являється все більше свідчень того, що у 2029 році світ побачить не електрокар, а плагін-гібрид, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.
Чотиримісне гран-туристичне купе з високим кліренсом мало стати передвісником першої повністю електричної моделі Lamborghini. Однак останні коментарі генерального директора Стефана Вінкельманна свідчать про те, що бренд переосмислює вибір силової установки для новинки. В інтерв’ю для австралійського видання CarExpert, очільник компанії назвав головною причиною такого кроку ослаблення світового попиту на електромобілі, особливо в сегменті ультра-люксових автомобілів та суперкарів.
Вінкельманн пояснив, що компанія уважно стежить за ринковими тенденціями. “Ми вже ухвалили два рішення, виходячи з того, що крива прийняття електромобілів у всьому світі вирівнюється, і це ще більше стосується нашого сегменту автомобілів”, — зазначив він. Першим рішенням стало те, що наступник Urus знову буде плагін-гібридом, а другим — відтермінування запуску четвертої моделі.
Спочатку серійна версія Lanzador мала відкрити нову електрифіковану еру для Lamborghini, але якщо компанія не бачить достатнього попиту на такий тип автомобілів, то навіщо взагалі його створювати? Звісно, потужний електричний суперкар із високою посадкою був би неймовірним, але можна припустити, що середньостатистичний власник Lamborghini все ще віддає перевагу звуку та характеру двигуна внутрішнього згоряння.
Справедливості заради, шанс на те, що Lanzador або модель, яка його замінить, все ж буде електромобілем, залишається. Спочатку вихід на ринок планувався на 2028 рік, але тепер його перенесли на рік. Керівництво Lamborghini ще не ухвалило остаточного рішення щодо типу двигуна, який приводитиме його в рух. “Ми повинні дуже скоро вирішити, яким шляхом підемо, але сьогодні ще є варіанти. Можливість плагін-гібриду розглядається, але питання залишається відкритим”, — додав Вінкельманн.

Такий крок з боку Lamborghini не є шокуючим. Увесь сегмент люксових автомобілів, схоже, прохолодно ставиться до ідеї електричного суперкара. Раніше стало відомо, що Ferrari відкладає випуск свого другого електромобіля через низький інтерес клієнтів, а Maserati скасувала електричну версію свого суперкара MC20 через недостатній попит. Схоже, заможні покупці ще не готові проміняти рев мотора на тишу електротяги.
Насправді, повністю електричний Lamborghini завжди здавався для автовиробника чимось другорядним. Вінкельманн неодноразово підкреслював, що головною метою італійського бренду є збереження двигуна внутрішнього згоряння у своїх двох флагманських суперкарах так довго, як це дозволятимуть екологічні норми та законодавство.
Тим не менш, електрифікація в компанії відбувається повним ходом. На сьогоднішній день всі три актуальні моделі Lamborghini — Urus SE, Revuelto та майбутній наступник Huracan, відомий як Temerario, використовують плагін-гібридні установки. Це чітко свідчить про те, що компанія бачить переваги в електрифікації, але її клієнти, вочевидь, все ще хочуть чути гучний звук двигуна при натисканні на кнопку “старт”.