Іспанський автомеханік вирішив з’ясувати, що насправді ховається всередині одного з найпопулярніших китайських електромобілів, і його знахідки приголомшили автомобільну спільноту. Розбиравши популярний кросовер MG ZS, фахівець виявив, що, попри китайське походження бренду, автомобіль оснащений компонентами від провідних європейських та американських виробників, інформує Автопілот з посиланням на Express.co.uk.

Модель MG ZS стрімко завоювала популярність у багатьох країнах Європи, ставши одним із лідерів ринку в сегменті компактних SUV, зокрема в Іспанії. Однією з ключових причин успіху є його доступна ціна, яка робить його привабливим вибором для широкого кола покупців. У Великій Британії, наприклад, вартість цього автомобіля ледь перевищує 20 тисяч фунтів стерлінгів. Така цінова політика часто викликає у споживачів питання щодо якості та довговічності внутрішніх компонентів.

Щоб розвіяти сумніви, механік детально продемонстрував внутрішню будову авто. У своєму відео в TikTok він почав з акумулятора. «Почнемо з батареї, – каже він. – Ви, мабуть, знаєте, що найбільшими виробниками є Varta, Tudor та Yuasa. Так от, у цьому автомобілі встановлено акумулятор Varta, який є німецьким. Отже, MG використовує німецьку батарею Varta».

Далі на черзі були ремені. Який бренд використовується тут? Daiko? Continental? Gates? Як виявилося, вибір впав на американську фірму. «В даному випадку використовуються ремені Gates. Придивіться уважніше, – коментує експерт. – Як бачите, тут чітко написано Gates, а це американський бренд. Отже, наразі маємо німецьку батарею та американський ремінь».

Але на цьому сюрпризи не закінчилися. Подальший огляд показав, що деякі гальмівні компоненти виготовлені німецькою фірмою Atem, а блок управління автомобіля розроблений іншим німецьким гігантом – Bosch. Більше того, витратомір масової витрати повітря, ключовий елемент для роботи двигуна, був виготовлений компанією Continental. Цей же виробник постачає деталі для таких преміальних марок, як BMW та Mercedes.

Завершальним штрихом у цьому несподіваному відкритті стали шини. Автомобіль був укомплектований гумою від Michelin, одного з найкращих та найвідоміших виробників у світі. Цей факт ще раз підтвердив, що попри свою доступність, автомобіль не економить на критично важливих елементах, що впливають на безпеку та керованість.

Підбиваючи підсумки, механік зазначив, що перевірені ним ключові вузли переважно складаються з компонентів європейських брендів. «З п’яти чи шести основних деталей, які ми перевірили, більшість – це європейські бренди. Іншими словами, вони використовують практично ті ж самі марки, що й будь-який європейський автомобіль», – підсумував він.

Наприкінці відео експерт ставить риторичне запитання глядачам: «Тож запитайте себе: чи варто витрачати гроші на цей автомобіль? Замість того, щоб бути на 100% китайським, він виявляється приблизно на 40% європейським. Останнє слово за вами. Я просто показую вам, що всередині, щоб ви могли вирішити самі». Цей аналіз руйнує стереотипи та змушує по-новому поглянути на сучасний китайський автопром.

Exit mobile version