Компанія Mercedes-Benz активно працює над удосконаленням електромобілів і вже тестує моделі, оснащені твердотільними акумуляторами. Очікується, що нова технологія дозволить досягти запасу ходу понад 1000 км на одному заряді, що є значним проривом у сфері електротранспорту, пише Автопілот.

Mercedes-Benz співпрацює з американською компанією Factorial Energy для розробки й впровадження інноваційних твердотільних батарей. Ці акумулятори забезпечують більший запас ходу, швидке заряджання та покращену ефективність.

Минулого року Factorial представила свою розробку FEST (Factorial Electrolyte System Technology), а у вересні разом із Mercedes-Benz презентувала більш досконалу батарею Solstice. Завдяки твердому електроліту на основі сульфіду ці акумулятори є безпечнішими та ефективнішими.

Mercedes вже тестує електромобілі з новими батареями у Великій Британії. Прототипом виступає EQS, обладнаний 12-модульним акумуляторним блоком, який можна адаптувати для різних конфігурацій. Очікується, що нові батареї збільшать запас ходу приблизно на 25%, що означає, що EQS 450+ із нинішнім показником у 822 км зможе долати понад 1000 км на одному заряді.

Factorial також прагне зробити свою батарею на 40% легшою, ніж традиційні літій-іонні аналоги. Модель Solstice на 33% компактніша за стандартну батарею на 90 кВт·год і має вагу 263 кг.

Mercedes-Benz планує розпочати масове виробництво твердотільних акумуляторів до кінця цього десятиліття. Подібні плани мають й інші провідні автовиробники, зокрема Hyundai, Honda, Toyota, Stellantis, а також китайські компанії BYD та CATL. Конкуренція у сфері електромобільних технологій буде інтенсивною, адже індустрія прагне створити батареї нового покоління.

Запуск серійного виробництва твердотільних акумуляторів стане значним кроком вперед для електромобільного ринку, підвищуючи ефективність, надійність і зручність використання електрокарів.

Exit mobile version