Mercedes-Benz GLC, один з беззаперечних бестселерів бренду з моменту його дебюту, вступає в нову електричну еру. Компанія представила повністю електричну версію популярного кросовера, яка отримала назву GLC з технологією EQ. Цей автомобіль стане прямим конкурентом для таких моделей, як Audi Q6, Porsche Macan та нещодавно оновлений BMW iX3 на ринку преміальних компактних електромобілів, інформує Автопілот з посиланням на Motor1.com.
В основі новинки лежить літій-іонна акумуляторна батарея корисною ємністю 94,0 кВт·год. У найпотужнішій конфігурації силова установка розвиває до 483 кінських сил, що на 20 к.с. більше, ніж у головного конкурента BMW iX3. Окрім динаміки, електромобіль може похвалитися і практичністю: з опційним фаркопом він здатен буксирувати причіп вагою до 2400 кг.
Завдяки сучасній 800-вольтовій архітектурі, електричний GLC демонструє вражаючий запас ходу в 713 кілометрів за європейським циклом WLTP. Варто зазначити, що показники за американським стандартом EPA, ймовірно, будуть дещо скромнішими. Максимальна потужність зарядки становить 330 кВт, що дозволяє поповнити запас енергії на 303 кілометри всього за 10 хвилин.
Для забезпечення виняткового комфорту під час руху автомобіль оснащено опційною пневматичною підвіскою Airmatic, запозиченою у флагманського S-Class. Вона працює в парі з інтелектуальною системою керування та новою функцією Car-to-X, яка автоматично регулює жорсткість амортизаторів залежно від дорожніх умов. Наприклад, система може заздалегідь виявити вибоїни та підготувати підвіску до їх проїзду.
Додатково інженери вдосконалили систему контролю висоти дорожнього просвіту, яка використовує дані Google Maps для вибору оптимального кліренсу з метою підвищення ефективності. Для покращення маневреності в міських умовах передбачено опційне повнокероване шасі. На швидкостях до 60 км/год задні колеса можуть повертатися на кут до 4,5 градуса в протилежний бік від передніх, що значно зменшує радіус розвороту.
Дизайн екстер’єру покликаний підкреслити футуристичність моделі. Головним елементом стала масивна передня панель замість традиційної решітки радіатора. За бажанням її можна доповнити підсвіткою з 942 світлових точок, включно з центральною трипроменевою зіркою. Світлодіодні фари входять до стандартної комплектації, а оптика Digital Light має інтегровані денні ходові вогні у формі маленьких зірок.
Електричний GLC побудований на подовженій колісній базі, що позитивно вплинуло на внутрішній простір. Пасажири заднього ряду отримали значно більше місця для ніг. Об’єм багажника становить 570 літрів, а зі складеними задніми сидіннями зростає до 1740 літрів. Крім того, під капотом з’явився невеликий передній багажник (франк) об’ємом 127 літрів.
Інтер’єр GLC EQ вражає своїми технологіями. Центральне місце займає величезний екран Hyperscreen діагоналлю 39,1 дюйма, що простягається на всю ширину передньої панелі. Він об’єднує цифрову панель приладів, центральний дисплей та екран для переднього пасажира. Система працює на базі останньої версії MBUX, доповненої штучним інтелектом від Microsoft та Google.
Незважаючи на домінування цифрових технологій, інженери зберегли фізичні елементи керування на центральній консолі, кермі та дверних картах для зручності водія. У стандартній комплектації салон оздоблено сертифікованою веганською шкірою, проте для поціновувачів класики доступні опції з натуральної шкіри Soft Torino та Nappa. Очікується, що новий Mercedes-Benz GLC з технологією EQ з’явиться у продажу в другій половині 2026 року.