Компанія Mercedes-Benz обігнала Tesla і повернула собі позицію найціннішого автомобільного бренду у світі, згідно з новим звітом Brand Finance, провідною світовою консалтинговою компанією з оцінки брендів.
Вартість Tesla знизилася на 12% до 58,3 млрд. доларів. Тим часом вартість бренду Mercedes-Benz зросла на 1% до 59,4 млрд. доларів США. Виробник розкішних спортивних автомобілів Ferrari зберігає високий рівень бренду з оцінкою 90/100, отримавши рейтинг AAA+ та зміцнивши свій статус одного з найсильніших автомобільних брендів у світі. Вартість бренду зросла на 43% до 10,6 млрд. доларів.
Відомо, що BYD — найдорожчий автомобільний бренд Китаю, вартість якого зросла на 20% до 12,1 млрд. доларів США. Дослідження Brand Finance показує, що 19 із 22 китайських брендів, представлених у рейтингу Brand Finance Automobiles 2024 року, покращили свої позиції.