Після досить стриманої реакції на дизайн своїх електричних моделей лінійки EQ, німецький автовиробник Mercedes-Benz робить рішучий поворот у своїй дизайнерській стратегії для наступного покоління автомобілів. Компанія залишається вірною курсу на електрифікацію, хоча й з більшим акцентом на гібриди, але майбутні моделі, як-от третє покоління CLA, матимуть практично ідентичний дизайн як для електричних, так і для версій з ДВЗ, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.

Однак справжній прорив очікується з виходом наступного покоління кросовера GLC, який стане повністю електричним і буде продаватися паралельно з існуючою бензиновою версією. Здається, Mercedes повертається до своїх дизайнерських коренів. Замість суцільної чорної панелі, як у EQS, електричний GLC, що отримав офіційну назву GLC з технологією EQ, матиме велику сріблясту панель, натхненну величними решітками радіатора класичних моделей, таких як 600 Grosser, W114 E-Class та W108 S-Class.

Ключова відмінність полягає в тому, що на новому GLC маленькі квадрати, які раніше були отворами для повітря, тепер будуть підсвічуватися. Ця решітка виглядає навіть сміливіше, ніж масивні аналоги на сучасному GLS, вона майже вертикальна і займає практично всю висоту передньої частини автомобіля. Це не просто функціональний елемент, а справжній витвір мистецтва.

Товста хромована смуга проходить по всьому краю панелі, як і на класичних моделях, а її внутрішній контур також підсвічується. Нижня чверть решітки залишається відкритою для охолодження, що візуально створює щось схоже на усмішку. Сріблясті панелі мають «гратчасту структуру з ефектом димчастого скла», що створює враження класичної сітки. Як опція, решітка буде оснащена підсвічуванням із 942 окремих світлових квадратів, які, звісно, будуть анімованими.

Коментуючи нову решітку, головний дизайнер Горден Вагенер заявив: «Наша нова культова решітка — це не просто нове обличчя для GLC, вона переосмислює обличчя нашого бренду. Це ідеальне поєднання довговічних кодів дизайну, переосмислених для майбутнього, що робить наші автомобілі миттєво впізнаваними». Mercedes описує цю еволюцію як перехід від «функціональної особливості ери двигунів внутрішнього згоряння» до «освітленого твору мистецтва, що передає престиж через мінімалізм, чисті лінії та технології».

Електричний GLC стане першою моделлю на довгоочікуваній платформі Mercedes MB.EA, яка також ляже в основу інших компактних та середньорозмірних електромобілів, як-от седан C-Class наступного покоління. На відміну від платформи MMA для CLA, вона розроблена виключно для електромоторів. Новинка отримає на 7,8 см довшу колісну базу, ніж у поточного GLC, більший вантажний відсік та передній багажник об’ємом 127 літрів.

Завдяки 800-вольтній архітектурі автомобіль зможе заряджатися з потужністю до 320 кВт, поповнюючи запас ходу на понад 250 км всього за десять хвилин. З коефіцієнтом аеродинамічного опору всього 0,24, він обіцяє бути досить далекобійним. Серед опцій будуть доступні пневматична підвіска, керовані задні колеса та нове покоління Hyperscreen з останньою операційною системою MB.OS. Офіційна презентація GLC з технологією EQ відбудеться 7 вересня на автосалоні в Мюнхені.

Exit mobile version