Японський ресурс BestCarWeb опублікував подробиці майбутнього Mitsubishi Pajero. На жаль, він втратить весь той набір позашляхових здібностей, які є у нинішнього Pajero: машина нового покоління позбудеться рами і отримає кузов, що несе.

У принципі, в цьому немає нічого дивного, тому що багато виробників вже пішли тим же шляхом, це стосується і Land Rover, і Toyota. Саме в Mitsubishi зміну позашляхової парадигми пояснюють тим, що рамна модель не відповідає стандартам їздового комфорту Pajero наступного покоління, який має стати японським Range Rover. Іншими словами, Pajero перетвориться з брутального позашляховика на люксовий кросовер підвищеної прохідності.

Майбутній Pajero буде побудований на платформі CMF-C/D, точніше на її електрифікованому варіанті під назвою CMF-EV. Така платформа вже у розробці, комерціалізація її (тобто випуск серійних моделей) розпочнеться у 2025 році. Ймовірно, першою моделлю на CMF-EV стане Outlander PHEV нового покоління, а вже потім вийде новий Pajero.

Які двигуни отримає Pajero нового покоління, невідомо, але не виключено, що йому дістанеться гібридна силова установка від нового Outlander PHEV на базі 2,4-літрового мотора. І, звісно, ​​Pajero отримає фірмову систему повного приводу S-AWC (Super All Wheel Conrol).

Exit mobile version