У світі сучасних спорткарів Porsche 911 R займає особливе місце, будучи справжньою іконою для поціновувачів чистого водійського досвіду. Випущена у 2016 році обмеженим тиражем у 991 екземпляр, ця модель стала даниною поваги до гоночного омологаційного автомобіля 1967 року, інформує Автопілот з посиланням на Autoblog.
На відміну від свого трекового побратима 911 GT3 RS, з яким він розділяє багато технічних рішень, 911 R був створений як безкомпромісний дорожній автомобіль. Інженери Porsche відмовилися від масивних антикрил на користь полегшеної конструкції, лаконічного дизайну та, що найголовніше, виключно шестиступінчастої механічної коробки передач. Це поєднання зробило його миттєвою класикою.
Ті, кому пощастило керувати цим автомобілем, описують його як один із найемоційніших досвідів, які Porsche пропонував за останні десятиліття. Вони відзначають його неймовірний зв’язок з дорогою, витонченість старої школи та рідкісне задоволення від поєднання високооборотного атмосферного двигуна з трьома педалями. Попит на модель миттєво перевищив пропозицію, зробивши її одним з найбажаніших автомобілів епохи 991.
Для колекціонерів, які мріяли додати цей шедевр до своєї колекції, з’явився унікальний шанс. Зараз один із таких екземплярів з’явився на відомому онлайн-майданчику, де поціновувачі змагаються за право володіти автомобілем з номером шасі 160.
Виставлений на торги автомобіль пофарбований у колір GT Silver Metallic та прикрашений класичними червоними гоночними смугами і чорною графікою з боків. У конструкції кузова активно використані легкі матеріали: дах виготовлено з магнієвого сплаву, а капот, передні крила та кришка багажника — з вуглецевого волокна. Аеродинаміку доповнює висувний задній спойлер. Для збереження ідеального стану кузов покритий прозорою захисною плівкою.
Автомобіль оснащено 20-дюймовими легкосплавними дисками GT3 з центральним кріпленням, на які встановлено нові шини Michelin Pilot Sport Cup 2. За ефективне гальмування відповідають карбон-керамічні гальмівні диски з яскраво-жовтими шести- та чотирипоршневими супортами. Шасі, значною мірою запозичене у 911 GT3, включає систему підрулювання задніх коліс та адаптивну підвіску, але налаштоване спеціально для дорожнього характеру 911 R.
Інтер’єр оздоблений чорною шкірою з контрастною строчкою GT Silver та декоративними вставками з карбону. Комфорт водія та пасажира забезпечують адаптивні спортивні сидіння з підігрівом, мультимедійна система Porsche Communication Management з навігацією, аудіосистема Bose, а також пакет Light Design. На панелі приладів аналоговий спідометр розмічений до 360 км/год, а тахометр має червону зону на 8600 об/хв. Цифровий одометр показує скромний пробіг усього 5800 кілометрів.
Під капотом розташований той самий 4,0-літровий атмосферний опозитний шестициліндровий двигун, що і в GT3 RS. Він розвиває 500 кінських сил та 460 Нм крутного моменту, передаючи всю потужність на задні колеса через механічну коробку передач та диференціал з обмеженим проковзуванням. Нещодавно автомобіль пройшов повне технічне обслуговування, яке включало заміну мастила, акумулятора, приводного ременя та встановлення нових шин.
На момент випуску у 2016 році рекомендована роздрібна ціна на Porsche 911 R перевищувала 210 000 доларів. Не дивно, що на момент написання статті ставка за цей екземпляр з мінімальним пробігом вже досягла 333 333 доларів, і очікується, що вона продовжить зростати до завершення торгів. Цей автомобіль є не лише джерелом неймовірних емоцій, а й вигідною інвестицією.