Німецький бренд щойно представив свій новий електрокросовер у двох варіантах: 402-сильний Macan 4 та 630-сильний Macan Turbo.
У основі Macan другого покоління лежить платформа, розроблена разом із Audi. Ця платформа, що отримала назву Premium Platform Electric (PPE), використовує 800-вольтову архітектуру та стане основою для майбутніх електромобілів Audi A6/Q6 та повністю електричного Porsche Cayenne.
В акумуляторі використовуються літій-нікель-марганцево-кобальтові елементи, розташовані в 12 модулях, з чистою ємністю 95 кВт·год. І в Macan 4, і Macan Turbo на кожній осі використовуються синхронні двигуни з постійними магнітами. У Macan 4 вони в сумі дають 402 л. і 479 Нм, а в Macan Turbo – 630 к.с. і 833 Нм крутного моменту. Ці значення досягаються за допомогою overboost, який доступний лише протягом обмеженого часу під час використання Launch Control. Porsche заявляє, що Macan 4 може розганятися до 96 км/год за 4,9 секунди, тоді як Turbo робить це за 3,1 секунди. Максимальна швидкість становить 218 та 256 км/год відповідно.
Підвіска багатоважільна – спереду та ззаду. Передня підвіска є двоважелевою конструкцією, в якій верхній поперечний важіль розділений на два важелі, що переміщає вісь рульового управління далі назовні. Обидва варіанти у стандартній комплектації будуть оснащені пневматичними ресорами та адаптивними амортизаторами Porsche Active Suspension Management (PASM).
Новинкою для Macan є додаткова система кермового керування задніми колесами, яка повертає задні колеса на кут до п’яти градусів в один бік (або на протилежний) з передніми колесами. Поворот коліс у протилежному напрямку допомагає маневрувати автомобілю на низьких швидкостях.
Porsche заявляє про низький коефіцієнт лобового опору 0,25 завдяки використанню активних аеродинамічних елементів, таких як висувний задній спойлер, а також закрилків на передній панелі та обшивці днища кузова.
Вартість Macan 4 починається від 80450 доларів, що майже на 19000 доларів більше, ніж у базової моделі з двигуном внутрішнього згоряння. Вартість Turbo складає 106 950 доларів, що на 18 500 доларів більше, ніж коштує топовий GTS.