Після гучного успіху седана SU7, який лише за рік став бестселером у КНР і розійшовся тиражем понад 200 тисяч авто, Xiaomi робить наступний сміливий крок у бік електромобільного домінування. 22 травня компанія офіційно анонсувала електричний кросовер Xiaomi YU7, який вже називають прямим конкурентом Tesla Model Y, пише Автопілот.
Головна перевага новинки — запас ходу, який на деяких модифікаціях досягає 835 км за китайським циклом (приблизно 518 миль). Для порівняння, Tesla Model Y у найефективнішій версії Long Range демонструє близько 530 км (EPA), що ставить YU7 у вигідніше положення перед енергоощадливими водіями.

Xiaomi YU7 представлений у трьох варіантах комплектації:
- Standard — задній привід, LFP-акумулятор на 96,3 кВт·год, 316 к.с., розгін до 100 км/год за 5,88 сек, запас ходу 835 км.
- Pro — повний привід, така ж батарея, 489 к.с., 4,27 сек до 100 км/год, запас ходу 770 км.
- Max — топова версія з батареєю на 101,7 кВт·год (літій-нікель-марганцево-кобальтова хімія), 681 к.с., прискорення до 100 за 3,23 сек, запас ходу 760 км.
YU7 базується на платформі Nvidia Drive AGX Thor, має активну пневматичну підвіску та архітектуру на 800 вольт, яка дозволяє заряджати акумулятор з 10 до 80% всього за 12 хвилин. А за 15 хвилин авто здатне поповнити заряд на 620 км ходу.

Це — технологічний прорив, що ставить Xiaomi в один ряд із найпотужнішими гравцями галузі, враховуючи швидкість зарядки, програмне забезпечення і співвідношення ціна/можливості.
YU7 отримав спортивний і стримано-елегантний дизайн, що більше нагадує крос-купе, ніж класичний SUV. І це — свідомий хід Xiaomi, яка прямо порівнює свою новинку з Tesla Model Y, навіть у дрібницях: розміри, динаміка, комфорт, розгін, але із серйозним перевищенням за запасом ходу.

Поки що компанія не розкрила цінник, початок прийому попередніх замовлень стартує в липні 2025 року. Очікується, що вартість буде агресивно конкурентною, як і у випадку з SU7, який перевернув уявлення про доступні електромобілі преміум-класу в Китаї.
Xiaomi YU7 — це не просто черговий електрокар. Це серйозний виклик Tesla у її ключовій битві за китайський ринок. Якщо новинка виправдає заявлені характеристики і отримає доступну ціну, Model Y вперше може втратити лідерство в сегменті.
