Італійський виробник суперкарів Ferrari, який колись заявляв, що ніколи не створить кросовер, зіткнувся з серйозною проблемою у своїй першій моделі цього класу. Компанія ініціювала відкликання інноваційного Purosangue через дефект, що може призвести до зниження ефективності гальмівної системи. Цей крок став несподіванкою для шанувальників бренду та власників автомобілів вартістю понад 400 тисяч доларів, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.

Причиною для занепокоєння стала потенційна несправність у блоці запобіжників. Згідно з повідомленням, надісланим до Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США (NHTSA), джерело живлення блоку може контактувати з опорою для ніг пасажира. Такий контакт створює ризик короткого замикання, що, у свою чергу, може викликати раптову та непередбачувану втрату гальмівного зусилля. Ситуація, коли 700-сильний автомобіль втрачає здатність ефективно зупинятися, є вкрай небезпечною.

Вперше проблема проявилася на автомобілі, проданому на китайському ринку. Водій помітив попереджувальний сигнал на панелі приладів та відчув помітне погіршення роботи гальм. На щастя, Ferrari запевняє, що наразі не зафіксовано жодних гарантійних скарг, звітів про інциденти, травми чи, тим більше, летальні випадки, пов’язані з цим дефектом. Тим не менш, компанія вирішила діяти на випередження, щоб уникнути трагічних наслідків.

Офіційне відкликання стосується 541 кросовера Purosangue, виробленого до 18 лютого 2025 року, що охоплює практично всі екземпляри, які потрапили на ринок. Власників та дилерів почнуть офіційно повідомляти про необхідність візиту на сервіс з 21 вересня. Це досить масштабна кампанія для Ferrari, особливо якщо порівнювати з попередніми відкликаннями, що іноді налічували трохи більше десятка автомобілів.

Рішення проблеми виявилося напрочуд простим. Інженери Ferrari розробили пластикову проставку, яка встановлюється між джерелом живлення блоку запобіжників та опорою для ніг, фізично унеможливлюючи їх контакт. Цікаво, що відповідні зміни у виробничий процес були внесені ще в лютому, за чотири місяці до оголошення відкличної кампанії. Представники Ferrari пояснили це «вирівнюванням виробничих процесів» для ліво- та праворульних версій, що виглядає як дивовижний збіг обставин.

Нагадаємо, поява Ferrari Purosangue викликала справжній фурор, адже колишній очільник компанії колись категорично заявляв, що кросовер з’явиться тільки «через його труп». Однак ринок диктує свої правила, і навіть такий консервативний бренд змушений був адаптуватися. Масштабне відкликання на самому старті продажів — це серйозний удар по репутації, але водночас і демонстрація відповідальності виробника перед клієнтами, які готові платити за ексклюзивність та безпеку.

Exit mobile version