Епоха, що тривала майже два десятиліття, добігла свого кінця: компанія Nissan офіційно завершила виробництво культового спорткара R35 GT-R. З конвеєра на заводі в Тотіґі зійшов останній екземпляр, завершивши 18-річну історію моделі, яка назавжди змінила світ суперкарів, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.
Останній автомобіль, пофарбований у символічний колір Midnight Purple та оснащений золотими колесами, став яскравою крапкою в біографії «Годзілли». За весь час було випущено близько 48 тисяч одиниць GT-R, з яких 37% знайшли своїх власників на батьківщині, в Японії. Серцем кожного з цих автомобілів був двигун V6, який вручну збирали лише дев’ять майстрів Такумі, що підкреслює ексклюзивність та увагу до деталей.
Коли у 2007 році світ вперше побачив R35, він запропонував ринку унікальне поєднання трьох ключових якостей: неймовірної швидкості, японської надійності та відносної доступності. Початкова потужність у 473 кінські сили сьогодні може не вражати, але в поєднанні з передовою системою повного приводу вона змусила визнаних лідерів сегмента серйозно занепокоїтися. Nissan не просто представив новинку на Токійському автосалоні, а й одразу заявив про час на Нюрбургринзі, який перевершив показники Porsche 911 Turbo, причому на вологій трасі та за вдвічі меншу ціну.
Цей автомобіль впевнено перемагав у порівняльних тестах, кидаючи виклик найкращим представникам індустрії. У динаміці розгону він відставав менш ніж на пів секунди від такого монстра, як Ferrari 430 Scuderia, при цьому його вартість на старті продажів не перевищувала 70 тисяч доларів. Модель R35, яка вперше позбулася приставки Skyline, буквально затягнула суперкари в нову еру продуктивності.

R35 став першим серійним автомобілем, якому вдалося подолати бар’єр у 7 хвилин 30 секунд на «Північній петлі». З роками цей результат лише покращувався, досягнувши апогею у 2013 році, коли версія GT-R Nismo показала вражаючий час 7:08.679. Звісно, з часом ціна на спорткар зростала разом із його потужністю, і він перестав бути таким вигідним, як раніше. Проте навіть сьогодні знайти екземпляр дешевше за його початкову вартість майже неможливо, і тепер це завдання стане ще складнішим.
Представники Nissan запевняють, що ім’я GT-R не зникне назавжди, і десь у майбутньому на нас чекає наступник з індексом R36. Однак, за словами генерального директора компанії Івана Еспіноси, «на сьогодні точного плану ще не розроблено», і концепція майбутнього автомобіля залишається невизначеною. Можливо, він успадкує риси концепту Hyper Force. Але якщо він виявиться хоча б наполовину таким революційним, як його попередник, шанувальників швидкості чекає щось справді грандіозне.