Концерн BMW готується до запуску нової моделі, яка може кардинально змінити уявлення про доступні електромобілі преміумкласу. Йдеться про майбутній BMW i1, що стане електричним спадкоємцем популярної 1 Series та втілить у собі передові технології платформи Neue Klasse. Цей автомобіль покликаний залучити до бренду молоду аудиторію та стати гідним конкурентом для амбітних суперників, інформує Автопілот з посиланням на Auto Express.

Одним із ключових параметрів для будь-якого сучасного електрокара є запас ходу, і в цьому аспекті BMW ставить перед собою високі цілі. Орієнтиром для баварців став новий Mercedes CLA, який обіцяє неймовірні 780 кілометрів на одному заряді. Щоб гідно конкурувати, майбутній i1 повинен буде запропонувати пробіг щонайменше 640 кілометрів. Хоча офіційних даних про ємність батарей ще немає, для порівняння, Mercedes планує оснащувати свій CLA акумуляторами на 58 кВт·год та 85 кВт·год.

Технологічний прорив очікується і в швидкості зарядки. BMW вже підтвердила впровадження зарядної потужності 400 кВт для деяких нових моделей, що дозволить значно скоротити час на поповнення енергії. Окрім цього, інженери обіцяють підвищення ефективності до 30% порівняно з попередніми поколіннями акумуляторів аналогічного розміру. Це означає, що i1 зможе проїжджати більшу відстань, не збільшуючи при цьому габарити та вагу батареї.

Дизайн майбутнього електромобіля буде натхненний концептами Neue Klasse, що передбачає простіші, чистіші та більш футуристичні лінії. Проте остаточний вигляд моделі може зазнати змін, адже нещодавно у дизайнерському підрозділі BMW відбулися кадрові перестановки. Відтепер за розробку компактних та середньорозмірних моделей, включно з i1, відповідає Олівер Хайльмер, колишній очільник дизайн-студії MINI. Його свіжий погляд, безперечно, залишить свій відбиток на фінальному екстер’єрі автомобіля.

Інтер’єр BMW i1 також обіцяє революцію. Очікується, що салон отримає дещо спрощену версію нової панорамної системи iDrive. Її центральним елементом стане проекційний дисплей на всю ширину лобового скла, доповнений сенсорним екраном, розташованим у безпосередній близькості до керма. Таке рішення спрямоване на створення інтуїтивно зрозумілого та мінімалістичного цифрового простору для водія.

Для BMW сегмент компактних хетчбеків та кросоверів є надзвичайно важливим, незалежно від типу силової установки. Бренд-бос компанії Бернд Кербер раніше зазначав, що 1 Series приваблює найбільшу частку молодих водіїв. Протягом двох десятиліть ця модель була прибутковою точкою входу у світ BMW та важливим інструментом для завоювання клієнтів у конкурентів. З переходом до електромобільності ця роль лише посилиться, а i1 стане ключовим гравцем у цій стратегії.

Exit mobile version