Відродження культового купе Honda Prelude, якого фанати чекали довгі роки, нарешті наближається до фінальної стадії. Автомобіль вдруге з’явився на Фестивалі швидкості в Гудвуді, але цього разу у статусі передсерійного прототипу, що свідчить про близький старт виробництва, інформує Автопілот з посиланням на Motor1.com.

На відміну від минулорічного дебюту, де концепт був статичним експонатом, цього разу Prelude не просто стояв на місці, а здійснив динамічний підйом знаменитим пагорбом Гудвуду. Більше того, Honda вперше дозволила відвідувачам зазирнути всередину та сісти за кермо, тоді як раніше салон був прихований за тонованим склом та замкненими дверима.

Під час фестивалю були продемонстровані два варіанти купе, включаючи автомобіль у яскравому кольорі Boost Blue Pearl, який і брав участь у заїзді. За своєю суттю, тридверний ліфтбек є ідеологічним наступником Civic Coupe, пропонуючи гідний рівень практичності, незважаючи на похилий дах. Задні сидіння складаються, дозволяючи розмістити двох пасажирів, хоча високим людям там може бути не надто комфортно.

Як і очікувалося, оглядовість назад дещо обмежена через масивні задні стійки, але це неминуча плата за витончений та стрімкий дизайн купе. Інтер’єр значною мірою запозичений у моделей Civic та Integra, тому для власників сучасних Honda він видасться знайомим. Проте є ключова відмінність: якщо обидві згадані моделі пропонуються з механічною коробкою передач, то Prelude шостого покоління буде виключно автоматичним.

Хоча Honda колись експериментувала з поєднанням механіки та гібридної установки в моделі CR-Z, цього разу компанія обрала інший шлях. Щоб компенсувати відсутність трьох педалей, інженери додали кнопку S+, яка активує режим «гостріших симульованих перемикань», імітуючи роботу восьмиступінчастої коробки за допомогою підкермових пелюсток. На жаль, на цьому імітація не закінчується — звук двигуна також буде штучно посилюватися.

Незважаючи на те, що світова прем’єра концепту відбулася ще в жовтні 2023 року на автосалоні в Токіо, Honda досі не розкриває детальних технічних характеристик. Проте вже підтверджено, що Prelude успадкує передню підвіску з подвійними важелями та адаптивні амортизатори від Civic Type R. Також відомо, що колія буде ширшою, колісна база коротшою, а кузов на 10% легшим і жорсткішим у порівнянні з Civic.

Проте не варто очікувати, що нова Prelude стане зброєю для підкорення гоночних треків. Представники Honda чітко заявили, що це не буде «найспортивніший та найшвидший автомобіль для кільцевих гонок». Чи зможе модель виправдати спадщину попередніх поколінь, покаже час. Дизайн не має прямих відсилань до минулого, але, дивлячись на ситуацію оптимістично, можна порадіти, що Honda не перетворила Prelude на черговий кросовер, як це сталося з Mitsubishi Eclipse.

Очікується, що продажі нового Honda Prelude стартують у Сполучених Штатах наприкінці цього року, а європейський ринок побачить новинку у 2026 році.

Exit mobile version