Новий MINI Cooper має паливну версію. Побудований такий хетчбек на платформі попередника, хоч і має сучасний дизайн. Модель запропонують з двома турбомоторами на вибір – трициліндровим 1.4 або “четвіркою” 2.0, у поєднанні з “роботом” DCT і переднім приводом. Для хетчбека заявлені голосовий помічник, 12 ультразвукових сенсорів, перемикач режимів MINI Experience та 3D-навігація.
На відміну від електричного MINI Cooper, побудованого на новій платформі, паливний хетчбек використовує спадщину попередника, тобто «візок» UKL1. Різниця між машинами видно неозброєним оком, хоча дизайн у них загалом однаковий.
Те саме стосується салону. Незважаючи на те що і там, і там є OLED-“тарілка” діаметром 240 міліметрів, в дрібницях інтер’єри “зеленого” і не дуже “Купера” все ж таки відрізняються. Наприклад, у хетчбека з ДВС інакше зроблені дверні карти, центральна консоль та тунель.
Окремої «приладки» нового MINI Cooper немає — інформація про поїздку тепер відображається у верхній частині центрального дисплея. Працює мультимедіа на MINI Operating System 9 і оснащена віртуальним помічником MINI Intelligent Personal Assistant з аватаром у вигляді англійського бульдога на прізвисько Спайк. Через функцію MINI Digital Key Plus можна розблокувати хетчбек смартфоном. А ще для нього опціонально запропоновано перемикач режимів MINI Experience зі світловою проекцією на передню панель. Також Cooper обладнаний системою безпечного відкриття дверей та 3D-навігацією.
Двигунів поки заявлено два: “турботрійка” 1.5 для Cooper C (156 л.с., 230 Нм) та дволітрова “четвірка” для Cooper S (204 л.с., 300 Нм). Тяга на передні колеса йде через “робот” DCT. З місця до сотні молодший хетчбек розганяється за 7,7 секунди, старший – за 6,6 секунди. Виконань чотири: Essential, Classic, Favoured та JCW. Причому останній це не повноцінний хот-хетч, а стайлінг-пакет на кшталт M Sport у BMW. Таким машинам доступний глянсовий чорний декор решітки радіатора, контрастне фарбування даху Chili Red та спортивні сидіння.
Повідомляється, що в Німеччині ціни на Cooper починаються з 28 900 євро. Випускає хетчбеки англійський завод в Оксфорді, тоді як електричний Cooper збирають на спільному підприємстві BMW Group та Great Wall Motor у китайській провінції Цзянсу.