Автомобільний світ завмер в очікуванні нового компактного позашляховика від Toyota, який, за чутками, відродить легендарне ім’я FJ. Компанія зберігає інтригу з моменту першого короткого анонсу два роки тому, що лише підігріває хвилю спекуляцій та припущень серед експертів та шанувальників бренду, інформує Автопілот з посиланням на Motor1.com.

Схоже, що тривале очікування незабаром може завершитися. Згідно з даними, які опублікувало спеціалізоване японське видання, Toyota планує запустити Land Cruiser FJ на внутрішньому ринку Японії вже у другому кварталі 2026 року. Повідомляється, що стартова версія отримає перевірений часом 2,7-літровий чотирициліндровий атмосферний двигун. Цей силовий агрегат вже знайомий за базовими комплектаціями пікапа Hilux, де він розвиває потужність 163 кінські сили та крутний момент 245 Нм.

Щодо габаритів, новий позашляховик обіцяє бути досить компактним. За попередньою інформацією, його розміри будуть близькими до Toyota Corolla Cross, але з коротшою колісною базою. Джерела стверджують, що довжина FJ становитиме приблизно 4350 мм, що на 127 мм менше, ніж у Corolla Cross. Це ставить новинку в один ряд з такими гравцями ринку, як Ford Bronco Sport, довжина якого становить 4387 мм, що свідчить про націленість на сегмент міцних та маневрених позашляховиків.

Незважаючи на появу нових деталей, ключове питання про платформу, на якій буде побудований FJ, залишається відкритим. Останні звіти натякають на використання архітектури IMV-0 — це рамна конструкція, що лежить в основі утилітарного пікапа Hilux Champ. Однак такий вибір може стати перешкодою для виходу на ринок США, оскільки ця платформа не розрахована на відповідність суворим американським стандартам безпеки.

Раніше з’являлися припущення, що новий компактний позашляховик Toyota може бути збудований на сучасній архітектурі TNGA-F. Ця глобальна платформа вже чудово зарекомендувала себе на таких моделях, як повнорозмірний Land Cruiser, Tacoma та Tundra. Використання TNGA-F виглядає більш логічним сценарієм для моделі, призначеної для світових ринків, включаючи Північну Америку, проте офіційного підтвердження цієї інформації поки немає.

Оскільки очікується, що FJ продаватиметься по всьому світу, зокрема й у США, малоймовірно, що компанія зробить ставку на платформу від Hilux. Для американського ринку, швидше за все, будуть запропоновані й більш потужні силові установки. Лінійка двигунів може включати як бензинові, так і гібридні варіанти, що відповідає сучасним тенденціям та запитам споживачів.

Якщо інженерам вдасться розмістити під капотом 2,7-літровий двигун, то існує висока ймовірність появи у США версії з 2,4-літровим турбованим чотирициліндровим агрегатом. Цей двигун здатний видавати до 326 кінських сил, що набагато краще відповідало б очікуванням американських покупців та дозволило б новинці гідно конкурувати у своєму класі.

У будь-якому випадку, схоже, що повне розкриття всіх карт щодо нового Land Cruiser FJ відбудеться вже незабаром. Існує ймовірність, що світовий дебют моделі може відбутися на Japan Mobility Show, яке стартує наприкінці жовтня, де ми нарешті отримаємо відповіді на всі питання, що нас цікавлять.

Exit mobile version