Peugeot 2008 аргентинської збірки, що продається на ринку Бразилії, отримав шокуюче низьку оцінку безпеки — лише одну зірку з п’яти можливих за результатами краш-тестів, проведених Південноамериканською асоціацією Latin NCAP. Експерти розкритикували виробника за слабкий рівень захисту пасажирів і пішоходів, а також за небажання інвестувати у безпеку автомобілів для країн Латинської Америки, пише Автопілот.
Загальна оцінка систем пасивної та активної безпеки моделі виявилася значно нижчою за очікувану. Захист дорослих пасажирів оцінили на 42%, дітей — на 59%, пішоходів — на 54%, а ефективність електронних систем безпеки — на 56%. Це серйозний провал для моделі, яка на інших ринках позиціонується як сучасний кросовер із підвищеною безпекою.
Під час фронтального удару автомобіль продемонстрував задовільну роботу в зоні голови та шиї водія, однак захист грудної клітки був слабким, а зона коліна переднього пасажира — вразливою. При боковому зіткненні ситуація дещо покращилась, але тест на боковий удар об стовп не проводився: у стандартній комплектації Peugeot 2008 не має бокових подушок безпеки, через що автомобіль не допустили до цього випробування.
Незважаючи на наявність кріплень ISOFIX для дитячих сидінь, у салоні відсутня можливість вимкнути передню подушку безпеки — отже, встановити дитяче крісло на переднє сидіння неможливо. До того ж, зони біля передніх стійок виявилися потенційно небезпечними для пішоходів.
Електронні системи допомоги, такі як утримання в смузі руху чи моніторинг сліпих зон, не забезпечили жодного додаткового балу — частково через те, що доступні лише як опція, частково — через невідповідність мінімальним вимогам Latin NCAP.
Голова організації Latin NCAP Алехандро Фурас прокоментував ситуацію, зазначивши, що це не перший провал для моделей концерну Stellantis на південноамериканському ринку. У той час як європейські версії тих самих моделей демонструють куди вищі результати, компанія, за словами експертів, продовжує економити на безпеці авто для країн, що розвиваються. Натомість інші бренди — зокрема Nissan, Hyundai і Volkswagen — вже пропонують південноамериканським покупцям п’ятизіркові автомобілі, що відповідають сучасним стандартам.
Така ситуація викликає занепокоєння в експертів з безпеки, адже різниця в підході до різних регіонів підриває довіру споживачів і демонструє небажання окремих виробників дотримуватись глобальних стандартів.