Компанія Dacia офіційно підтвердила розробку повністю електричної версії свого культового кросовера Duster, що стане важливим кроком в електрифікації бренду. Новинка обіцяє зберегти одну з ключових переваг моделі — можливість повного приводу, але водночас не витіснить із ринку версію з двигуном внутрішнього згоряння, інформує Автопілот.

В основі майбутнього електромобіля лежатиме нова архітектура CMF-B EV, також відома під назвою AmpR Small. Цю платформу Duster розділить з іншими довгоочікуваними новинками альянсу — Renault 5 та Renault 4, а також з усіма майбутніми електрокарами Dacia. Важливо зазначити, що це не розробка з чистого аркуша, а глибока адаптація вже знайомої платформи CMF-B, на якій базується актуальне покоління Duster. Такий підхід дозволяє оптимізувати витрати та прискорити вихід моделі на ринок.

Головна інтрига для шанувальників моделі полягала в тому, чи зможе електричний Duster зберегти свою позашляхову сутність. Схоже, відповідь позитивна. Архітектура CMF-B EV спроєктована таким чином, що дозволяє розміщувати електродвигуни як на передній, так і на задній осі. Це відкриває шлях до реалізації системи повного приводу, що є фірмовою рисою кросовера. Як доказ концепції, Renault нещодавно продемонструвала прототип 4 Savane 4×4, який наочно показав технічну можливість такого рішення.

Таким чином, майбутній Duster EV має всі шанси стати одним із небагатьох доступних електричних кросоверів на ринку з повноцінним повним приводом, що безперечно приверне увагу покупців, які цінують універсальність та прохідність.

Водночас у Dacia обрали прагматичну стратегію переходу на електротягу. Електричний Duster не замінить модель з ДВЗ одразу. Керівництво компанії планує, що обидві версії продаватимуться паралельно навіть після 2030 року. Таке рішення дозволить задовольнити потреби різних ринків та клієнтів, забезпечуючи плавний перехід і зберігаючи лояльну аудиторію, яка поки не готова до повної відмови від традиційних двигунів. Це розумний крок, який враховує реалії ринку та темпи розвитку зарядної інфраструктури в різних країнах.

Читайте також, за яких погодних умов водія не накажуть за перевищення швидкості.

Exit mobile version