До недавнього часу Suzuki залишалася єдиним великим автовиробником, що не мав електромобілів у своїй лінійці. Проте ситуація змінилася з виходом першого електричного кросовера Suzuki eVitara, який стане доповненням до бензинової Vitara, а не заміною.

Дизайн та габарити

Електрична версія має власний унікальний дизайн, натхненний концептом Suzuki eVX 2023 року. Вона відрізняється масивними пластиковими накладками на порогах та арках, що додають автомобілю більш агресивного вигляду. Suzuki eVitara більша за паливну версію:

  • Колісна база: 2,7 метра (на 20 см більше, ніж у звичайної Vitara).
  • Довжина: 4,27 метра (+9 см).
  • Ширина: 1,8 метра (+2,5 см).
  • Висота: 1,63 метра (+4 см).
  • Дорожній просвіт: 180 мм (-5 см).
  • Диски: 18 або 19 дюймів.

Технічні характеристики та варіанти комплектацій

eVitara побудована на архітектурі Heartect-e, спрощеній версії платформи Toyota e-TNGA. Існує три модифікації цього кросовера:

  1. Базова версія: Передньопривідний автомобіль з одним електромотором на передній осі потужністю 144 к.с. та батареєю ємністю 49 кВт-год.
  2. Середня версія: Потужність електродвигуна збільшена до 174 к.с., а ємність батареї складає 61 кВт-год.
  3. Топова версія: Повнопривідний кросовер з двома електромоторами: основний 174-сильний на передній осі та додатковий 65-сильний на задній осі, що забезпечує пікову віддачу 184 к.с. Повний привід AllGrip-e має позашляховий режим Trail з імітацією блокування диференціалів для покращення прохідності.

Виробництво та ринки збуту

Виробництво Suzuki eVitara стартує на заводі в Індії на початку 2025 року. Звідти електричні кросовери будуть постачати як на локальний ринок, так і на експорт. У Європі та Японії новинка з’явиться вже в середині наступного року.

Читайте також: У мережі показали найгіршу автомобільну рекламу в історії: що з нею не так (ФОТО)

Exit mobile version