Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Автомобілі»Porsche Cayenne EV: новий король SUV з динамікою гіперкара
    Автомобілі

    Porsche Cayenne EV: новий король SUV з динамікою гіперкара

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко19 Листопада, 2025
    Facebook Twitter Telegram Copy Link
    Джерело: Jalopnik

    Компанія Porsche офіційно представила електричну версію свого флагманського кросовера, встановивши нову планку продуктивності для сімейних автомобілів. Новий Porsche Cayenne Electric 2026 модельного року у версії Turbo здатний долати чверть милі за приголомшливі 9,9 секунди, що робить його одним із найшвидших серійних SUV у світі, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.

    Цей неймовірний результат став можливим завдяки двомоторній силовій установці, яка в режимі Launch Control видає 1139 кінських сил та 1106 Нм крутного моменту. У звичайному режимі руху потужність обмежена 844 к.с., але спеціальна кнопка на кермі миттєво додає ще 173 к.с. для максимального прискорення. Заявлений розгін до 100 км/год займає лише 2,5 секунди. Для порівняння, під час випробувань Lucid Gravity Grand Touring з його 828 к.с. показав час 10,9 секунди на чверті милі, а плагін-гібридний Cayenne Turbo E-Hybrid подолав цю дистанцію за 11,3 секунди.

    Окрім флагманської версії Turbo, буде доступна і базова модифікація Cayenne Electric. Її силова установка розвиває 435 к.с. та 615 Нм, що дозволяє розганятися до 100 км/год за 4,5 секунди. Максимальна швидкість обмежена на позначці 230 км/год. Незважаючи на шалену динаміку, електромобіль не втратив своєї практичності й здатен буксирувати причіп масою до 3,5 тонн, що є чудовим показником для електричних кросоверів.

    В основі нового Cayenne лежить 800-вольтова архітектура, успадкована від моделей Taycan та Macan Electric. Це дозволяє використовувати надшвидкісні зарядні станції потужністю до 400 кВт. Завдяки цьому акумулятор ємністю 113 кВт∙год можна зарядити з 10% до 80% менш ніж за 16 хвилин. Інженери також приділили значну увагу системі рекуперації енергії, потужність якої досягає 600 кВт — на 200 кВт більше, ніж у Taycan. Це означає, що 97% усіх повсякденних гальмувань можуть виконуватися лише електродвигунами без залучення фрикційних гальм.

    Керування таким потужним автомобілем забезпечує передове шасі. У стандартну комплектацію входить адаптивна пневматична підвіска Porsche Active Suspension Management, а для версії Turbo доступна система Porsche Torque Vectoring Plus. Опційно пропонується система Porsche Active Ride, яка не тільки миттєво регулює висоту підвіски, але й активно протидіє кренам кузова в поворотах, забезпечуючи неймовірну стабільність та комфорт. Повнокероване шасі з можливістю повороту задніх коліс на 5 градусів робить великий кросовер напрочуд маневреним.

    Дизайн екстер’єру еволюціонував у бік покращення аеродинаміки. Довжина автомобіля зросла на 5,6 см, а колісна база — майже на 13 см. Пропорції стали більш витягнутими, що нагадує універсал. Коефіцієнт аеродинамічного опору становить лише 0,25, що досягається завдяки активним заслінкам, гладкому днищу та адаптивному спойлеру. Особливістю версії Turbo є висувні аеродинамічні елементи на бампері, які оптимізують повітряні потоки на високих швидкостях.

    Інтер’єр Cayenne Electric отримав нову концепцію з домінантою цифрових дисплеїв. Перед водієм розташована 14,25-дюймова OLED-панель приладів, а центральне місце займає вигнутий екран Flow Display. Для пасажира опційно доступний власний 14,9-дюймовий сенсорний екран. Важливо, що Porsche зберіг фізичні перемикачі для клімат-контролю та регулятор гучності. Завдяки збільшеній колісній базі значно зріс простір для ніг задніх пасажирів, а об’єм багажника зі складеними сидіннями досягає 1588 літрів.

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    800-вольтова архітектура Porsche Active Ride Porsche Cayenne Electric Porsche Cayenne Turbo бюджетний електромобіль електричний кросовер новий Porsche

    Читайте також

    Переплата до 20%: 10 нових авто, які не варто купувати зараз

    19 Листопада, 2025

    Топ-5 вживаних авто до $20,000: вибір експертів на 2025 рік

    19 Листопада, 2025

    Подорож першим класом: 5 авто з найкомфортнішими сидіннями у світі

    18 Листопада, 2025

    НОВЕ

    Не чекайте “клац-клац”: ознаки швидкої смерті акумулятора

    20 Листопада, 2025

    Переплата до 20%: 10 нових авто, які не варто купувати зараз

    19 Листопада, 2025

    Білі плями на склі авто? Як позбутися нальоту від жорсткої води

    19 Листопада, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.