Менш ніж через два роки після демонстрації концепту, компанія Honda офіційно представила серійну версію Prelude 2026 року, відроджуючи легендарне ім’я для нового дводверного купе з гібридною силовою установкою. Автомобіль отримав кузов типу ліфтбек та базується на платформі Civic Type R, що обіцяє неабияку динаміку, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.
Як і очікувалося, силова установка Prelude запозичена у гібридного Civic. Вона складається з 2,0-літрового атмосферного чотирициліндрового двигуна та двох електромоторів. Загальна потужність системи становить 200 кінських сил та 315 Нм крутного моменту, що передаються на передні колеса. Хоча офіційні дані про динаміку розгону ще не оголошені, очікується, що завдяки кращим шинам Prelude буде швидшим за гібридний Civic, який досягає 100 км/год приблизно за 6,2 секунди.
Замість традиційної коробки передач використовується система прямого приводу від одного з електромоторів. Проте Honda представила інноваційну систему S+ Shift, яка імітує роботу спортивної трансмісії за допомогою металевих пелюстків на кермі. Активувавши її, водій отримує швидкі «перемикання», звуковий супровід з перегазовками та можливість утримувати передачу, що додає емоцій у керуванні.
Хоча Prelude не зможе зрівнятися з Civic Hybrid за показниками економії пального, він все одно залишається одним із найефективніших спортивних автомобілів на ринку. За попередніми даними, комбінована витрата пального становитиме близько 5,3 літра на 100 км. Це робить його унікальною пропозицією в сегменті дводверних купе.
Окрім платформи, Prelude запозичив у Civic Type R ключові елементи шасі. Це передня підвіска з подвійними важелями, розширена колія та потужні гальма Brembo з 13,8-дюймовими роторами спереду. Інженери налаштували кермове управління та стандартні адаптивні амортизатори спеціально для Prelude, щоб забезпечити баланс між спортивною керованістю та комфортом у тривалих поїздках. Також автомобіль оснащено новою системою Honda Agile Handling Assist, яка покращує керованість шляхом інтегрованого контролю трансмісії та гальм.
Зовнішність серійної моделі майже не змінилася порівняно з концептом. Автомобіль має стрімкий силует з довгими звисами, гострий «акулячий ніс» та елегантні пропорції. Функціональні вентиляційні отвори у крилах, приховані дверні ручки та антена, інтегрована в заднє скло, підкреслюють сучасний дизайн. На старті продажів буде доступно лише п’ять кольорів кузова, серед яких яскраві Boost Blue Pearl та Rally Red.
Інтер’єр Prelude помітно преміальніший за салон Civic. Він отримав унікальний дизайн панелі приладів, вищу центральну консоль з кнопковим селектором трансмісії та покращені матеріали оздоблення. Шкіряні спортивні сидіння з підігрівом мають перфорацію у вигляді «гусячої лапки» та тиснений напис Prelude на підголівниках. Водійське крісло має посилену бічну підтримку, що забезпечує комфортну посадку під час активного водіння.
Якщо переднім пасажирам забезпечено чудовий простір та оглядовість, то задній ряд сидінь досить обмежений. Він краще підходить для дітей або коротких поїздок. Натомість багажне відділення, доступ до якого відкриває велика кришка ліфтбека, є досить містким. Зі складеними спинками задніх сидінь у пропорції 60/40 простір дозволяє перевозити навіть габаритні речі.
Honda пропонуватиме Prelude в єдиній, максимальній комплектації. Вона включає 10,2-дюймову цифрову панель приладів, 9-дюймовий сенсорний екран з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto, аудіосистему Bose та повний пакет систем безпеки Honda Sensing. Орієнтовна вартість у США складе близько 40 000 доларів. Це може здатися високою ціною, але варто згадати, що Prelude Type SH 1999 року коштував понад 26 000 доларів, що в перерахунку на сьогоднішні гроші становить понад 50 000 доларів. Таким чином, нова модель продовжує традицію бути преміальною та технологічною пропозицією бренду.