Автовиробники активно переглядають свої модельні лінійки під тиском нових екологічних стандартів, і майбутнє популярного Renault Clio не є винятком. Компанія змушена відмовлятися від силових агрегатів без електричної допомоги, щоб відповідати дедалі суворішим нормам викидів вуглекислого газу, інформує Автопілот з посиланням на Autocar.

Ключовою причиною такої стратегії є високий рівень викидів у традиційних двигунів внутрішнього згоряння. Наприклад, поточна версія Clio з трициліндровим турбомотором TCe 90 викидає в атмосферу 120 г/км CO2. Для порівняння, гібридна силова установка E-Tech демонструє значно кращий показник — лише 96 г/км. Це скорочення на 20% є вагомим аргументом на користь електрифікації.

Виключення з лінійки суто бензинових версій дозволить Renault суттєво знизити середній показник викидів по всьому модельному ряду. Це має вирішальне значення, оскільки екологічні норми Європейського Союзу з кожним роком стають жорсткішими. Вже до 2030 року середній рівень викидів для автопарку виробника не повинен буде перевищувати 49,5 г/км, що змушує компанії діяти на випередження.

Однак, попри загальний тренд на повну електрифікацію, в Renault ухвалили неочікуване рішення. Згідно з наявною інформацією, компанія не планує випускати нове покоління Clio з повністю електричною силовою установкою. Цей крок, хоч і може здатися дивним, має своє стратегічне підґрунтя, пов’язане з регіональними регуляціями та економічною доцільністю.

Таке рішення може призвести до того, що модель взагалі не буде представлена на деяких ринках, зокрема у Великій Британії. Причиною є новий мандат щодо транспортних засобів з нульовим рівнем викидів (ZEV). Цей закон вимагає від брендів продавати все більшу частку електромобілів: починаючи з 24% від загального обсягу продажів цього року і до 80% у 2030 році.

Обмеження на кількість автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, які виробники можуть реалізувати, змушує їх розставляти пріоритети на користь своїх найприбутковіших моделей. В умовах таких квот продавати менш рентабельні автомобілі стає невигідно. Компанії зосереджуються на тих продуктах, що приносять максимальний дохід з кожної проданої одиниці.

У випадку Renault це означає, що компанія, ймовірно, обмежить, а можливо, навіть припинить продажі Clio у Великій Британії. Більш вигідною альтернативою є кросовер Captur, який побудований на тій самій платформі, але генерує значно більше прибутку. Таким чином, популярний хетчбек може стати жертвою складної гри між екологічними нормами та бізнес-стратегією.

Exit mobile version