Китайська компанія Xiaomi офіційно представила свій електричний кросовер YU7, який вражає поєднанням технологічних інновацій та розкішного дизайну. Новинка пропонує версії із заднім та повним приводом, а її технічне оснащення включає 800-вольтову архітектуру з напівпровідниками на карбіді кремнію, двокамерну пневмопідвіску, високопродуктивні гальма Brembo та панорамний дисплей, що налаштовується, довжиною 1,1 метра. Найпотужніша версія YU7 розвиває 690 кінських сил та здатна розганятися до 100 кілометрів на годину всього за 3,23 секунди, інформує Автопілот.

В естетиці кросовера Xiaomi YU7 значна увага приділена деталям. Наприклад, капот та крила виконані як єдина панель площею 3,11 м², що дозволило позбутися видимих зазорів і, за твердженням компанії, є унікальним рішенням на ринку. Весь кузов кросовера буквально пронизує мережа повітряних каналів, які інтегровані навіть у матричні фари. Спереду встановлені активні жалюзі, що сприяють оптимізації аеродинаміки. Ззаду YU7 має два спойлери: порожнистий на даху та акуратний “качиний хвіст” на кромці багажника, що забезпечує коефіцієнт аеродинамічного опору 0,245.

Дизайн салону YU7 описується терміном “технологічна розкіш”. Центральне місце тут, безумовно, займає панорамний дисплей під лобовим склом, який поєднує три яскраві та контрастні Mini-LED екрани. На цю смужку довжиною 1,1 метра виводиться вся ключова інформація для водія, а також зображення з камер бічного огляду. Передні сидіння виконані за технологією Zero Gravity та оснащені масажем за десятьма точками, забезпечуючи максимальний комфорт. Спинки задніх сидінь відкидаються на кут до 135 градусів, перетворюючи задній ряд на просторий диван. На вибір доступні три колірні схеми оформлення інтер’єру: сіра, темно-синя та яскрава помаранчева.

Всі версії YU7 стандартно оснащені передовим комплексом електроніки, що асистує водієві. До нього входить обчислювальна платформа Nvidia Drive AGX Thor, лідар, сім камер з антивідблисковим покриттям, нанесеним методом атомно-шарового осадження, та 4D-радар, що розрізняє об’єкти на відстані до 200 метрів. Високий рівень пасивної безпеки кросовера, на який Xiaomi розраховує отримати п’ять зірок у тестах Euro NCAP та C-NCAP, забезпечується посиленим алюмінієво-сталевим каркасом з межею плинності до 2200 МПа – таке значення характерне для сталей, що використовуються в авіації та космонавтиці.

Базова версія YU7 має задній привод. Її єдиний електромотор видає 320 кінських сил та 528 Нм крутного моменту, забезпечуючи розгін до першої “сотні” за 5,88 секунди. Місткість 800-вольтової батареї становить 96,3 кіловат-години, що забезпечує запас ходу до 835 кілометрів за китайським циклом CLTC. Середня версія, YU7 Pro, окрім адаптивної пневмопідвіски, похвастає двомоторним повним приводом. Її сумарна віддача становить 496 сил та 690 Нм, а час розгону до ста – 4,93 секунди. Акумулятор у цій версії такий самий, як у базового кросовера, але паспортний пробіг дещо менший – 770 кілометрів.

Нарешті, топовий YU7 Max оснащений батареєю ємністю 101,7 кіловат-години та розвиває 690 кінських сил (866 Нм). Прискорення до ста він займає лише 3,23 секунди, при запасі ходу 760 кілометрів. Для цієї версії заявлено підтримку заряджання струмом 5,2 С, наявність передніх чотирипоршневих супортів Brembo та доводчиків дверей. Дата початку продажу та ціни на Xiaomi YU7 будуть оголошені пізніше.
Раніше Автопілот повідомляв, що пупулярний китайський електрокар привезли до Європи з подвійним цінником.