Фанати американських маслкарів роками ставили одне питання: чому потужний задньопривідний Dodge Charger сьомого покоління так і не отримав механічну коробку передач, на відміну від свого побратима Challenger? Адже востаннє модель Charger з трьома педалями можна було придбати ще в далекому 1987 році, і то була версія з турбованим 4-циліндровим двигуном та переднім приводом. Розбираємось, чому мрія ентузіастів так і не стала реальністю, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.
Основна проблема сягає корінням у конструкцію платформи. Коли концерн DaimlerChrysler відроджував Charger шостого покоління, автомобіль проходив сертифікацію та краш-тести з панеллю підлоги, розрахованою лише на дві педалі. У 2008 році для нового Challenger інженери розробили модифіковану панель, що дозволяла встановити механічну трансмісію. Проте модернізувати під неї Charger, який вже був на ринку, виявилося надто дорого. Таким чином, сьома генерація седана, що дебютувала у 2011 році, успадкувала стару конструкцію підлоги, несумісну з “механікою”.
Другий і, мабуть, найважливіший фактор — фінансова доцільність. Впровадження механічної коробки означало б не просто додавання нової опції. Це вимагало б серйозних інвестицій у перепроєктування кузова, розробку нової проводки та, що найголовніше, повторне проходження дорогих краш-тестів для сертифікації. Враховуючи, що на початку 2010-х популярність седанів вже стрімко падала, а попит на механічні трансмісії був нішевим навіть серед спорткарів, такий крок був економічно невиправданим. Наприклад, коли Ferrari запропонувала механічну коробку для моделі California, очікуючи, що її обере 5-10% клієнтів, у результаті було продано лише два таких авто.
Звісно, ентузіасти знайшли вихід і самотужки встановлюють “механіку” на Charger, але це надзвичайно складний процес. Він вимагає використання донорського Challenger, повної переробки електропроводки та вирізання і вварювання нового трансмісійного тунелю. Часто для таких проєктів використовують надійну коробку передач TR-6060 від Challenger Hellcat, здатну витримувати величезний крутний момент.
На жаль, ринкові реалії, особливості конструкції та фінансові розрахунки залишили сьоме покоління Dodge Charger без трьох педалей. І хоча для нового, восьмого покоління моделі “механіка” також не заявлена, надія вмирає останньою. Зрештою, Cadillac повернув механічну трансмісію для своїх Blackwing, тож, можливо, якщо фанати будуть достатньо наполегливими, Dodge колись дослухається.