Компанія Tesla офіційно презентувала нову версію свого електричного пікапа Cybertruck — Long Range. Попри позиціонування як «дешевшої» моделі, вартість авто в США стартує з 69 990 доларів, що все ще значно вище від обіцяної раніше базової ціни у 61 тисячу. Що ж отримають покупці за ці гроші — і чого їм доведеться позбутися? Відповідає Автопілот.

Новинка отримала задній привід з одним електродвигуном та акумулятор ємністю 123 кВт·год — такий самий, як і у дорогих повнопривідних версіях. Завдяки цьому Cybertruck Long Range демонструє запас ходу до 563 км без підзарядки. Розгін до 100 км/год займає 6,6 секунди, максимальна швидкість — 180 км/год. Дорожній просвіт — 243 мм, а тягове зусилля — 3402 кг.

Зменшення кількості двигунів та простіша підвіска дозволили знизити вагу пікапа на 227 кг у порівнянні з повнопривідними версіями.

Аби зробити нову модифікацію доступнішою, Tesla прибрала ряд функцій, які були стандартом для дорожчих комплектацій:

  • немає пневматичної підвіски — замість неї звичайна пружинна;
  • відсутній задній мультимедійний екран для пасажирів;
  • немає підігріву задніх сидінь;
  • лише 7 динаміків замість більш розширеної аудіосистеми;
  • сидіння з тканинною оббивкою замість «екошкіри»;
  • простіші фари та 18-дюймові колеса замість 20-дюймових.

Ця версія буде цікава тим, хто хоче отримати фірмовий футуристичний дизайн Tesla й великий запас ходу, але не потребує повного приводу або дорогих опцій. Авто вже доступне для замовлення в США, Мексиці та країнах Близького Сходу. В Європі та Азії поставки поки що не оголошені.

Cybertruck Long Range — це компроміс між потужністю, практичністю та ціною. Він зберігає головне — електричну платформу та вражаючий запас ходу — але втрачає частину «преміальних» зручностей. Чи вартує він майже 70 тисяч доларів — вирішуватимуть покупці, але Tesla продовжує підтверджувати: навіть «доступні» електрокари в її виконанні залишаються продуктами преміум-класу.

Exit mobile version