Декілька великих автовиробників оголосили про поступовий перехід до нових технологій керування автомобілем без використання класичного кермового колеса. Про це повідомляє видання TechRadar, пише Автопілот.

За інформацією джерела, плани щодо впровадження інновацій озвучили представники Mercedes-Benz і Toyota, тоді як Tesla вже частково замінила традиційне кермо на електронні рішення у своїх моделях. Зокрема, в Mercedes-Benz заявили, що в 2026 році представлять електричний седан EQS із новим типом керування — системою Steer-by-Wire.

У німецькій компанії пояснили, що Steer-by-Wire означає повну відмову від механічного з’єднання керма з колесами. Замість фізичної передачі руху система буде фіксувати обертання штурвала та передавати команди колесам через електронні сигнали.

За словами інженерів Mercedes-Benz, така технологія дозволяє зробити керування більш точним і легким, а також усуває передачу вібрацій і ударів від дорожнього покриття на руки водія. Крім того, відсутність класичної рульової колонки робить процес посадки в автомобіль та виходу з нього комфортнішим.

Про плани випустити автомобіль із електронною системою керування повідомили також у Toyota: під брендом Lexus компанія представить модель RZ, яка також отримає Steer-by-Wire. Подібні рішення вже впроваджені в електричному пікапі Tesla Cybertruck, де частину традиційних органів управління також замінили електронними компонентами.

Exit mobile version