Checker знайомий навіть тим, хто не особливо цікавиться історією автопрому. Це ті самі культові жовті таксі з Нью-Йорка, які з’являлися у фільмах 60–80-х років. Але не всі знають, що саме ця компанія одного разу спробувала підкорити ще й аеропорти. Так у 1964 році з’явився Checker Aerobus — подовжений шатл на базі звичайного Checker Marathon, пише Автопілот.

Модель виглядала приголомшливо навіть за сьогоднішніми мірками: 6, 7, 8 або навіть 9 дверей, залежно від кузова. Автомобіль випускався як седан і універсал — у форматах для 12 і навіть 15 пасажирів. Місця вистачало не лише для людей, а й для їхнього багажу. У наймасштабнішій версії — Aerobus 15 — пасажирів вміщалося більше, ніж у деяких сучасних мінівенах.

Що цікаво, Checker намагався зробити шатл не лише містким, а й швидким. На ранні модифікації ставили V8 від Chrysler потужністю 190 к.с., пізніше — агрегати від Chevrolet.

Автомобіль регулярно модернізували: з десяток різних моторів за декілька років — це було спробою компенсувати недостатню динаміку. Проте вже в 1974-му остання версія Aerobus розганялася до 160 км/год — чималий показник як для великого пасажирського седана.

Завдяки вражаючому вигляду та функціональності Aerobus використовували не лише як таксі, а й як корпоративні шатли та готельні трансфери. Загалом з 1964 по 1977 рік виготовили 3568 автомобілів у різних конфігураціях. Але попри унікальний формат і спробу відродження в кінці 70-х, модель не витримала конкуренції з мікроавтобусами. Високий кузов і зручна посадка виявилися вирішальними.

Checker Aerobus залишився в історії як приклад сміливого інженерного рішення, яке на роки випередило час, але все ж не встояло перед реальністю ринку. Сьогодні ці машини — справжня рідкість і цінність для колекціонерів.