Німецький автогігант Volkswagen почав тестувати аналог механічної коробки передач (МКПП) для своїх електромобілів. Про це повідомляє видання Motor Authority.

Новаторське рішення для електрокарів

Керівник відділу глобальних досліджень і розробок Volkswagen Кай Грюніц заявив, що компанія вже провела тестування електромобіля з МКПП. Передбачається, що механічна трансмісія може бути додана до деяких моделей як опційна функція.

Водночас сам Грюніц зазначив, що він не є прихильником ручного перемикання передач в електромобілях. За його словами, він цінує електрокари за їхню безшумність та плавність ходу. МКПП, як пояснив топменеджер, матиме більше декоративну, ніж функціональну роль.

Особливості трансмісії в електромобілях

Електромобілі зазвичай не використовують традиційні коробки передач, як автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння. Крутний момент передається безпосередньо з електродвигуна на колеса через систему прямого приводу. Грюніц підтвердив, що МКПП для електрокарів буде мати більше естетичне й експериментальне значення.

Імітація перемикань і звуків двигуна

Volkswagen також розглядає можливість додавання системи, яка буде імітувати поштовхи під час перемикання передач, а також звуки двигуна внутрішнього згоряння. Грюніц зазначив, що такі функції будуть впроваджені лише за наявності попиту з боку клієнтів.

Конкуренція на ринку

Журналісти Motor Authority зауважують, що патенти на МКПП для електромобілів вже зареєстровані компаніями Toyota та General Motors. Це свідчить про зростаючий інтерес автовиробників до створення нових вражень для водіїв електрокарів.

Volkswagen продовжує шукати шляхи об’єднання традиційного досвіду керування з інноваціями у сфері електротранспорту.

Читайте також: Нові Volkswagen проїжджатимуть 1500 км на повному баку

Exit mobile version