Попри загальну тенденцію до електрифікації, Volkswagen не поспішає прощатися з бензиновими моделями — принаймні, на деяких ринках. Зокрема, китайська версія популярного хетчбека Golf GTI отримає значне оновлення у вигляді модернізованого 2,0-літрового турбомотора EA888 п’ятого покоління, пише Автопілот.
Новий силовий агрегат розвиватиме 272 к.с. і 400 Н·м крутного моменту — проти нинішніх 220 к.с. і 350 Н·м. Очікується, що така модифікація з’явиться у продажу не раніше другої половини 2028 року, а отже, Golf GTI залишатиметься у строю як мінімум до кінця десятиліття.
Хоча перехід на електротягу для дев’ятого покоління Golf запланований на 2029 рік, китайський ринок залишається прихильним до традиційних ДВЗ. Саме тому німецький автогігант інвестує в розвиток бензинових технологій. Модифікований EA888 вже дебютував на новому Volkswagen Teramont і відповідає жорсткому екологічному стандарту China VII, що дає йому шанс потрапити і на європейський ринок.
Для порівняння, європейський Golf GTI вже зараз має 265 к.с. і 370 Н·м, а версія Clubsport пропонує до 300 к.с. та ті ж 400 Н·м. Але новий китайський мотор обіцяє стати одним із найефективніших за співвідношенням потужності та екологічності.
Ще одне важливе нововведення — остаточна відмова від механічної коробки передач. Golf GTI більше не пропонується з «ручкою», і її повернення не планується. Компанія робить ставку на автоматичні трансмісії, орієнтуючись на глобальний ринок і змінені запити споживачів.
На фоні економічних викликів концерн Volkswagen активно шукає додаткові джерела доходу. Генеральний директор бренду не виключає навіть повернення до виробництва спеціалізованої техніки, зокрема військової.
Отже, Volkswagen Golf GTI ще не сказав останнє слово — принаймні, в Китаї. І хоча майбутнє за електромобілями, класичний бензиновий драйв залишається актуальним для мільйонів фанатів по всьому світу.