Xiaomi представила перші зображення інтер’єру свого нового кросовера YU7, який знаменує відхід від дизайну первістка компанії – седана SU7. Головною особливістю салону YU7 стала відсутність традиційної панелі приладів. Натомість під лобовим склом розтягнутий довгий і тонкий екран HyperVision, що за своєю концепцією нагадує систему Panoramic Vision, яка використовується у сучасних моделях BMW, інформує Автопілот.

Xiaomi YU7

Цей інноваційний дисплей, що простягається між віконними стійками, відображає ключову інформацію, таку як дані про потужність та швидкість, навігаційні підказки та сповіщення від електронних асистентів. Завдяки такому розташуванню, водію не доведеться надовго відривати погляд від дороги, що, за задумом розробників, має підвищити безпеку руху та зменшити ризики дорожньо-транспортних пригод. Попри відсутність класичної “приборки”, у центрі передньої панелі розміщено великий сенсорний екран, який виконує функції мультимедійного та інформаційного центру автомобіля.

Xiaomi YU7

Крім розсекречення інтер’єру, Xiaomi також представила кузов кросовера в новому, ексклюзивному кольорі Emerald Green, який відсутній у палітрі моделі SU7. Цей відтінок, натхненний колумбійськими смарагдами, отримав цікаву текстуру завдяки двошаровому забарвленню. Особливість цього покриття полягає в тому, що воно злегка змінюватиме колір залежно від навколишнього освітлення, додаючи автомобілю візуальної динаміки.

Xiaomi YU7

Частина технічних характеристик кросовера YU7 стала відома завдяки документації, поданій до китайського Міністерства промисловості та інформаційних технологій. Довжина автомобіля становитиме 4999 міліметрів, а колісна база сягатиме трьох метрів. Кросовер отримає потужні електричні силові установки, сумарна віддача яких може досягати 690 кінських сил. Заявлений запас ходу, виміряний за китайським вимірювальним циклом CLTC, становитиме до 835 кілометрів. Офіційна прем’єра п’ятиметрового кросовера Xiaomi YU7 запланована на 22 травня.

Раніше Автопілот повідомляв, що Samsung та Xiaomi можуть об’єднатися для виробництва електромобілів.

Exit mobile version