Компанія Xiaomi, відома своїми інноваціями у світі електроніки, здійснила ще один амбітний крок, представивши на китайському ринку свій другий електромобіль – кросовер YU7. Цей дебют, що слідує за успішним запуском седана SU7, вражає своєю ціновою політикою: стартова вартість YU7 становить 253 500 юанів (близько $35 366). Таким чином, новинка виявляється дешевшою за прямого конкурента, Tesla Model Y, яка коштує від 263 500 юанів ($36 761) і зараз відчуває тиск з боку місцевих виробників, інформує Автопілот.
Xiaomi YU7 вражає заявленими характеристиками: тут і 690-сильна силова установка у топовій версії, і розгін до першої “сотні” за вражаючі 3,23 секунди, а також сучасна 800-вольтова архітектура, лідар та розкішний довгий дисплей під склом. Кросовер пропонується у трьох комплектаціях: Standard, Pro та Max. В основі YU7 лежить та сама платформа Modena від Xiaomi, що й у седана SU7. Габарити автомобіля становлять 4999 мм у довжину, 1996 мм у ширину та 1608 мм у висоту, при цьому колісна база сягає трьох метрів. Розмір коліс може варіюватися від 19 до 21 дюйма.

Усі комплектації оснащені 800-вольтовою архітектурою з напівпровідниками на основі карбіду кремнію. Базова версія Standard є задньопривідною, має один мотор потужністю 319,5 кінських сил та літій-залізо-фосфатну батарею ємністю 96,3 кіловат-години. Розгін від 0 до 100 кілометрів на годину займає 5,88 секунди. Середній варіант Pro вже має два двигуни та повний привід із загальною потужністю 496 сил, розганяючись до сотні за 4,27 секунди. Нарешті, топовий Max з двома електродвигунами видає 690 сил (і 866 Нм крутного моменту), дозволяючи кросоверу досягти 100 км/год всього за 3,23 секунди. Ця версія оснащена найбільшою батареєю – літій-нікель-марганець-кобальтовою (NCM) на 101,7 кіловат-години.
Цікаво, що найбільший запас ходу заявлено для початкової версії Standard – до 835 кілометрів без підзарядки за китайським циклом CLTC. Варіант Pro може проїхати до 770 кілометрів, а Max – 760 кілометрів. Доступна надшвидка зарядка, яка, як заявляється, дозволить додати енергії на 620 кілометрів шляху всього за 15 хвилин.

Зовні YU7 успадковує дизайнерські риси першої моделі Xiaomi, седана SU7, адаптуючи їх до форм-фактора кросовера. Він має обтічний силует, що нагадує фастбек, впізнаване оформлення передньої частини, довгий капот, “заховані” ручки дверей та елегантний козирок над заднім склом. “Фішкою” салону є панорамний екран HyperVision під лобовим склом шириною 1,1 метра, що об’єднує три міні-дисплеї, один з яких замінює традиційну “приборку”. Крім нього, у салоні є великий центральний монітор та 6,68-дюймовий сенсорний екран для задніх пасажирів, за допомогою якого можна керувати різними функціями або викликати голосового помічника Xiaomi AI. За високоякісний звук відповідає система Dolby Atmos з 25 динаміками.
Усередині YU7 також продумано безліч деталей для комфорту: 36 відсіків для зберігання речей, які разом з багажником забезпечують 1970 літрів простору, а також міні-холодильник об’ємом 4,6 літра. Кожна комплектація YU7 незалежно від рівня оснащена лідаром, чіпом Thor від Nvidia продуктивністю 700 TOPS та комплексом електронних помічників, що підкреслює фокус Xiaomi на безпеці та технологічності. Поки що компанія лише відкрила попереднє замовлення, вимагаючи зворотний депозит у розмірі 5000 юанів (трохи менше $700), і вже за годину зібрала майже 300 000 заявок. Хоча виробництво, за даними Car News China, ще не стартувало, інсайдери повідомляли про тисячі готових YU7 на стоянці заводу Xiaomi у Пекіні. Новинка стане на конвеєр другого складального майданчика в китайській столиці, який будується поруч з першим.ї

Раніше Автопілот повідомляв, що Lamborghini готує найпотужніший спорткар з тиражем у 29 одиниць.