Xiaomi розробляє нову модель ще не представленого електромобіля SU7. За декілька тижнів до старту продажів свого першого авто, компанія подала заявку до Китайського міністерства промисловості та інформаційних технологій, повідомляє CNevPost. Заявка містить опис другої версії SU7 з одним двигуном на задньому приводі. Відмінність від базового седана – збільшена маса, що може свідчити про наявність більшої батареї і більший запас ходу.
Новий варіант має 299-сильний електромотор, встановлений на задній осі, і загальну вагу 2090 кг, що на 110 кг більше, ніж у базової одномоторної моделі. CNevPost припускає, що це через більшу і важчу батарею, ємність якої не уточнена. Відомо, що у Xiaomi є два варіанти акумуляторів – на 73,6 та 101 кіловат-годину, вагою 579 та 646 кг відповідно.
Базова одномоторна модель з таким же 299-сильним двигуном оснащена меншою батареєю на 73,6 кіловат-годину, що забезпечує пробіг до 668 км за китайським циклом вимірювань.
Більша батарея на 101 кіловат-годину призначена для двомоторного повнопривідного SU7 Max, який має запас ходу 800 км. Існує ймовірність, що версія з такою ж батареєю, але з одним мотором, зможе проїхати ще більше.
Продажі SU7 розпочнуться 28 березня, в той же день очікується оголошення цін. На початку модель буде доступна в 59 магазинах Xiaomi у 29 містах Китаю, а згодом з’явиться на міжнародних ринках.