Знаменитий логотип Ferrari — чорний кінь, що скаче на жовтому тлі, — є одним із найвідоміших символів у світі автомобілебудування. Цей логотип пройшов довгий шлях і з часом став справжнім символом елітних спортивних авто.
Що означає логотип Ferrari?
Логотип Ferrari має особливу історію, яка сягає своїм корінням італійських військово-повітряних сил. Спочатку цей символ з’явився на гоночних автомобілях, де літери “S” і “F” означають Scuderia Ferrari — “стабільний” або “стайня Ferrari”, натякаючи на спритність і силу жеребців марки.
Історія чорного жеребця
Засновник компанії, Енцо Феррарі, створив логотип, натхненний символом пілота італійських ВПС графа Франческо Баракка. Граф Баракка малював чорного коня на своїх літаках, і цей символ став відомим по всій Італії. Після того, як Баракка загинув у 1918 році в одному з бойових зіткнень, він став національним героєм.
Ідею використати чорного коня як символ для Ferrari запропонувала графиня Паоліна Баракка, яка вважала, що жеребець принесе удачу Енцо Феррарі. Енцо з радістю прийняв цю пропозицію, але додав жовтий фон, щоб підкреслити зв’язок із рідним містом Модена, де жовтий — один із символічних кольорів.
Логотип Ferrari сьогодні
Завдяки цій історії, “Кінь, що скаче” став символом не тільки швидкості й стилю, але й частиною італійської культури. Логотип Ferrari не лише впізнаваний по всьому світу, але й став іконою розкоші, стилю та перемоги.
Читайте також: В гаражі старої бабусі виявили раритетні суперкари Ferrari та Lamborghini (ФОТО)