На одному з популярних українських автомобільних маркетплейсів, де зазвичай продають вживані легковики та мотоцикли, з’явився вкрай незвичний «лот» — приватний бізнес-джет Bombardier Global 5500 з цінником у майже 40 мільйонів доларів. Ця подія викликала жваве обговорення та питання щодо серйозності намірів продавця, інформує Автопілот з посиланням на Трамвай.

В оголошенні йдеться про далекомагістральний літак 2020 року випуску. За словами продавця, джет перебував в одного власника та проходив обслуговування виключно в офіційного дилера. Оцінили його у вражаючі 39,9 мільйона доларів. Bombardier Global 5500 — це один із найсучасніших літаків у своєму класі, здатний долати без дозаправки понад 11 000 кілометрів, що дозволяє здійснювати безпосадкові перельоти між більшістю великих міст світу. Його салон, розрахований на 8-19 пасажирів, оснащений найсучаснішими системами комфорту, включно з повноцінною кухнею та високошвидкісним інтернетом.

Зображення: Трамвай

Поява такого дорогого лоту на майданчику для продажу авто викликає логічні запитання. Зазвичай приватні літаки продають через спеціалізовані авіаційні брокерські компанії. Тому такий крок може бути як реальною, хоч і нестандартною, спробою знайти покупця, так і продуманою піар-акцією. Не виключено, що авторинок просто намагається привернути увагу ЗМІ та нової аудиторії, створюючи ажіотаж навколо незвичайного товару. Водночас експерти авіаційного ринку зазначають, що заявлена ціна є цілком ринковою для літака такого класу та року випуску, що додає оголошенню певної достовірності.

Варто розуміти, що купівля такого літака — це лише початок витрат. Для його експлуатації в Україні потрібна реєстрація в Державній авіаційній службі, отримання сертифікатів льотної придатності, а також утримання ліцензованого екіпажу. За оцінками фахівців, річні витрати на обслуговування, страхування, паливо та зарплату персоналу для Bombardier Global 5500 можуть сягати 2–3 мільйонів доларів, а вартість однієї години польоту становить близько 4–5 тисяч доларів.

Таким чином, хоча незвичне оголошення і стало гучною новиною, воно наочно демонструє, що володіння приватним літаком — це не лише розкіш, а й надзвичайно складний та дорогий процес, що виходить далеко за межі звичайного авторинку.

Читайте також, чому у Києві посилять контроль за окремою групою водіїв.

Exit mobile version