Власниця Mercedes Еббі Калхун зіткнулася зі справжнім кошмаром, коли її автомобіль, зданий до дилерського центру для простої заміни оливи, був повернутий у “повністю розбитому” стані. Її вірусний допис у TikTok, який зібрав понад 1,8 мільйона переглядів, задокументував шок від цієї події, залишивши тисячі користувачів приголомшеними. Цей випадок, схоже, вказує на маловідомі ризики у сфері технічного обслуговування, ігнорування яких може призвести до катастрофічних наслідків, розповідає Автопілот.
Відео Калхун починається зі звичайної картини – білого кросовера Mercedes. Однак після того, як вона відчиняє двері водія, кадр змінюється на безладне видовище: на підніжжі автомобіля видніється відкрита електропроводка з численними пучками кабелів. Хоча музика заглушає її слова, підпис на екрані красномовно пояснює її скрутне становище:
“Уявіть, що ви залишаєте машину на обслуговування до дилерського центру, а потім отримуєте дзвінок, що вона “повністю розбита” або що ремонт 5 проводів коштуватиме 27 тисяч доларів, тому вам потрібно забрати з неї всі свої речі, перш ніж страхова компанія забере її наступного ранку о 8 годині”.
Ця загадкова ситуація змусила Калхун задуматися, що ж насправді сталося з її автомобілем. “Потім ти просто йдеш з купою питань без відповідей… і така розгублена через те, що щойно сталося”, – ділиться вона.
За словами власниці, відділ обслуговування автосалону не зміг чітко пояснити, чому її автомобіль отримав такі пошкодження. Більше того, Еббі підкреслила, що все це сталося після планової заміни оливи: “Як це сталося?? Ти просто хотіла нове масло, а тепер тобі потрібно купити нову машину”.
Відео Калхун викликало шквал коментарів, багато з яких закликали її звернутися до правоохоронних органів. Один користувач TikTok, який назвався колишнім автомеханіком, категорично заявив, що у жодного механіка не було жодної причини втручатися в проводку таким чином. Він зазначив, що для діагностики автомобіля достатньо порту OBD. “Кажу це з любов’ю. Адвоката на зв’язок, бо немає жодного способу. Як колишній автомеханік, у мене не було абсолютно жодної причини чіпати ваші дроти. Ваш порт OBD доступний і без цього”, – написав він. Інший коментатор, який опинився в подібній ситуації, порадив звернутися за юридичною допомогою: “Як людина, з якою це сталося, зверніться до адвоката. Не розмовляйте ні з ким (особливо зі страховою компанією дилерського центру), перш ніж поговорите з адвокатом”. Також, один з користувачів TikTok допоміг Калхун сформулювати очікування, які дилерський центр мав би задовольнити: “Найміть адвоката, вони витягнуть вас з кредиту або повернуть усі ваші гроші плюс частину”.
На жаль, історія Еббі не є поодинокою. Інші користувачі соцмережі ділилися власними жахливими розповідями про обслуговування автомобілів. Одна водійка BMW стверджує, що дилерський центр навіть не взяв на себе відповідальність за зіпсований автомобіль: “Була в такій ситуації. BMW мала замінити мені масло, але вони заблокували двигун. Зателефонувала і сказала, що просто приїжджайте за новою машиною, бо ми це не ремонтуємо”. Ці випадки підкреслюють важливість вибору надійного сервісного центру та необхідність бути пильним, навіть коли автомобіль перебуває на плановому обслуговуванні.
Раніше Автопілот розповідав, що одесит отримав рекордний штраф за водіння в нетверезому стані.