Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Компанії»Чому на дорогах США і Канади не зустріти китайські автомобілі
    Компанії

    Чому на дорогах США і Канади не зустріти китайські автомобілі

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко5 Березня, 2025
    Facebook Twitter Telegram Copy Link

    Китай сьогодні є беззаперечним лідером у сфері електромобілів. У цій країні виробляється найбільша кількість електрокарів, і саме китайські бренди активно експортують свої моделі по всьому світу. Проте є країни, де китайські автомобілі залишаються повністю заблокованими – серед них США та Канада, пише Автопілот.

    Причина цього полягає не в попиті чи відсутності пропозиції, а в жорстких митних обмеженнях. У 2024 році США запровадили 100% тариф на ввезення китайських електромобілів. Також американський уряд ухвалив закони, які прямо забороняють використання китайських технологій у транспортних засобах на території країни. Оскільки Канада має тісні економічні зв’язки зі США, вона також наслідувала цей приклад і встановила аналогічні митні бар’єри для китайських автовиробників, повідомляє Auto24.

    У той же час Європа демонструє більш гнучку позицію щодо імпорту електрокарів з Китаю. Хоча ринок ЄС залишається відкритим, після антисубсидійного розслідування Євросоюз у 2024 році запровадив диференційовані мита на окремі китайські марки, які можуть досягати 35,3%. Це своєрідний компроміс між збереженням вільної торгівлі та захистом місцевого автопрому.

    Проте в тих регіонах, де немає сильної місцевої автомобільної промисловості, китайські електрокари завойовують ринок рекордними темпами. Зокрема, це стосується Азії, де китайські компанії відкривають власні виробничі потужності та використовують високий попит на доступні електромобілі. Південна та Центральна Америка також швидко наповнюються китайськими моделями, оскільки в цих країнах відсутні власні великі виробники електрокарів.

    Таким чином, глобальна політика щодо китайських електромобілів значно відрізняється в різних країнах. США та Канада намагаються повністю заблокувати імпорт, Європа діє обережно, а інші регіони активно відкривають свої ринки для китайських виробників. Це свідчить про те, що майбутнє електромобільної індустрії буде визначатися не тільки технологіями, але й геополітичною конкуренцією та економічними інтересами різних держав.

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    електромобілі

    Читайте також

    Чому не всі СТО готові обслуговувати електромобілі?

    14 Серпня, 2025

    Гендиректор Mercedes попередив про ризик колапсу європейського автопрому

    12 Серпня, 2025

    Електромобілі не головне: Honda пояснює зміну пріоритетів

    7 Серпня, 2025

    НОВЕ

    Названо компанію, яка вже закрила замовлення до кінця десятиліття

    21 Серпня, 2025

    Електричний Porsche Cayenne: як виглядатиме новинка бренду

    21 Серпня, 2025

    Консервація авто: як правильно підготувати машину до довгої стоянки

    20 Серпня, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.