Автомобільний гігант Ford зазнав колосальних збитків у розмірі близько 13 мільярдів доларів на ринку електромобілів з 2023 року, що є значною сумою навіть для великого бізнесу. Частково це пов’язано з прорахунками щодо попиту на флагманський електричний пікап F-150 Lightning. Компанія підготувала виробничі потужності для випуску до 150 000 одиниць на рік, що більш ніж утричі перевищує реальний попит, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.

Незважаючи на те, що спочатку Ford отримав понад 200 000 попередніх замовлень на Lightning, перетворити цей інтерес на стабільні продажі не вдалося. Масштабні інвестиції в електричний напрямок могли б окупитися за іншого сценарію, але реальність виявилася іншою. У компанії визнали, що сучасні покупці електромобілів більше схиляються до менших та доступніших за ціною варіантів, аніж до великих і дорогих пікапів.

Поки деякі конкуренти, схоже, повністю розчаровуються в електрифікації, Ford не планує здаватися. Навіть якщо доля F-150 Lightning вирішена, компанія активно працює над створенням нових електромобілів, які зможуть зацікавити ширшу аудиторію та будуть доступними. Ще в серпні минулого року автовиробник із Мічигану анонсував розробку нової універсальної платформи для електрокарів та інноваційної системи виробництва. Ці кроки спрямовані на значне здешевлення процесу випуску та посилення конкурентоспроможності, зокрема, у боротьбі з китайськими брендами, що стрімко завойовують ринок.

Хоча на новій платформі планується випускати кілька різних моделей, першим на ринок вийде саме новий електричний пікап. Проте, на відміну від свого масивного попередника, він буде компактнішим і, що найважливіше, значно дешевшим. За попередньою інформацією від Ford, стартова ціна на цю новинку становитиме близько 30 000 доларів без урахування державних субсидій. При цьому автомобіль запропонує салон, співмірний за розміром з Toyota RAV4, та динаміку розгону на рівні чотирициліндрового Ford Mustang.

Втім, появи цього перспективного вантажного електромобіля доведеться почекати. Вихід на ринок запланований не раніше 2027 року. Таким чином, якщо Ford дійсно вирішить припинити виробництво F-150 Lightning найближчим часом, у дилерських центрах утвориться тимчасова порожнеча в ніші електричних пікапів. З іншого боку, якщо поточні продажі не виправдовують витрат на підтримку виробничої лінії, таке рішення може виявитися найкращим для компанії з фінансової точки зору.

Exit mobile version