Флоріан Хюттл, голова Opel, заявив, що виробництво дешевих електрокарів в Німеччині неможливе через високі витрати на зарплати та електроенергію. Це ставить під загрозу майбутнє німецького автопрому, який зазнає значних збитків через падіння продажів електромобілів.
Висока собівартість
За словами Хюттла, виробництво електрокарів вартістю від 25 до 30 тисяч євро в Німеччині економічно невигідне. Високі зарплати та витрати на електроенергію роблять собівартість німецьких електромобілів неконкурентоспроможною порівняно з китайськими аналогами.
Обмежені альтернативи
Opel, який належить концерну Stellantis, стикається з проблемою високої собівартості виробництва в Німеччині. Перенесення виробництва в Східну Європу не вирішує проблему, оскільки там також спостерігається зростання витрат. Імпорт електрокарів з Китаю ускладнений загороджувальними митами.
Похмурі перспективи
Хюттл вважає, що без державної підтримки продажі електромобілів в Німеччині продовжать падати. На його думку, необхідна довгострокова програма субсидій на електромобілі, щоб змінити ситуацію.
Volkswagen також б’є на сполох
Проблеми з виробництвом електрокарів в Німеччині торкнулися не лише Opel. Найбільший автовиробник Volkswagen також оголосив про можливе закриття трьох заводів в Німеччині та скорочення персоналу.
Деіндустріалізація автомобільного сектора
Експерти побоюються, що висока собівартість виробництва може призвести до деіндустріалізації автомобільного сектора Німеччини. Якщо не вжити заходів, німецький автопром може втратити свої позиції на світовому ринку.
Високі витрати на виробництво роблять випуск дешевих електрокарів в Німеччині практично неможливим. Це ставить під загрозу майбутнє німецького автопрому і вимагає втручання держави для підтримки розвитку електромобільної галузі.
Читайте також: BYD вперше продала понад півмільйона автомобілів за місяць