Південнокорейська компанія Hyundai представила креативний рекламний ролик, головними героями якого стали популярні у соцмережах «обертові коти». Відео з’явилося на офіційній сторінці автобренду в Instagram та одразу привернуло увагу користувачів, пише Автопілот.
У ролику показаний електромобіль Hyundai Inster, який був офіційно представлений у 2024 році. За сюжетом, група котів, що крутяться навколо себе під запальну музику, приїжджає на цьому авто. Такий незвичайний хід рекламує функцію V2L (Vehicle-to-Load) – технологію, яка дозволяє використовувати акумулятор електрокара для підзарядки інших пристроїв.
Таким чином, Hyundai не лише вдало використала популярний інтернет-мем, а й привернула увагу до технологічних можливостей своєї нової моделі, роблячи електромобілі ще привабливішими для сучасних водіїв.