Культовий британський автовиробник Jaguar проводить сміливий ребрендинг, відмовляючись від свого знаменитого логотипу “ричучий кіт” на користь нового – “кіт у стрибку”. Це рішення символізує перехід компанії в “нову еру” та її зосередження на виробництві електромобілів.
Нова ідентичність бренду
Новий логотип Jaguar – це “потужне свято модернізму”, яке відображає сміливий дизайн, креативне мислення та сильну ідентичність бренду. Новий словесний знак буде виконаний у вигляді “JaGUar” з комбінацією великих та малих літер. Компанія також представила нову монограму та візуальні елементи, які підкреслюють її прагнення до інновацій та модернізму.
“Буйний модернізм” та концепт Design Vision
Jaguar втілює свою нову філософію “Буйного модернізму” в концепт-карі Design Vision, який буде представлений 2 грудня на тижні мистецтва в Майамі. Цей концепт має продемонструвати нове бачення дизайну та технологій Jaguar.
Перехід на електромобілі
Ребрендинг Jaguar збігається з її рішучим просуванням на ринок електромобілів. Компанія вже оголосила, що до кінця 2024 року буде виробляти лише один автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння – позашляховик F-Pace. У 2026 році Jaguar планує випустити три нові електричні моделі, які конкуруватимуть з Porsche Taycan.
Виклики та перспективи
Перехід на електромобілі – це сміливий крок для Jaguar, який супроводжується певними ризиками. Інвестори стурбовані тим, чи зможе компанія підтримувати себе, виробляючи лише одну модель з ДВЗ, поки розробляються нові електромобілі. Також існує невизначеність щодо попиту на електромобілі в майбутньому.
Читайте також: