Mazda оновлює свій імідж, змінюючи логотип вперше за 28 років. Новий дизайн, представлений у більш плоскому та обтічному стилі, оптимізований для цифрового світу та краще виглядатиме на екранах смартфонів і комп’ютерів. Це найзначніша зміна з 1997 року, коли було запроваджено логотип у вигляді крила чайки, що став символом Mazda на майже три десятиліття, інформує Автопілот.
Хоча офіційного оголошення ще не було, японські ЗМІ повідомляють про зміни, і очікується, що новий логотип буде представлений вже сьогодні, можливо, у зв’язку зі 105-річчям компанії, яке відзначається 30 січня. Передбачається, що старий і новий логотипи співіснуватимуть, використовуючись для різних цілей.
Згідно з Carscoops, новий дизайн, зареєстрований Mazda ще в липні 2024 року, втратив металевий блиск, гострі кути та багатошаровість попередника, але залишився впізнаваним. Mazda стверджує, що плоска емблема краще відображається на екранах мобільних пристроїв.
У новому логотипі згладжено зовнішню форму, а крила чайки тепер мають чіткі прямі лінії. Чорно-біла кольорова гама створює контрастний мінімалістичний вигляд.
Mazda, заснована в 1920 році, пройшла довгий шлях від виробництва триколісних вантажних автомобілів до сучасних легкових авто. Її логотип також зазнавав змін, від зображення фрези до різних варіантів напису Mazda і, нарешті, до крила чайки.
Зміна логотипа Mazda відповідає загальній тенденції спрощення брендингу, якої дотримуються багато великих компаній, включаючи автовиробників як VW, BMW, Volvo та інших.
Залишається побачити, коли новий логотип з’явиться на серійних моделях Mazda.
Читайте також: Римський салют: в Мережі показали, як може виглядати новий логотип Tesla