Mercedes-Benz, марка, яка асоціюється з розкішшю та престижем, неочікувано відмовилася від свого історичного бізнесу – виробництва таксі. Після 120 років існування цей напрямок буде закрито через низький попит та невідповідність стандартам розкоші, які пропагує компанія.

Падіння продажів

За даними Handelsblatt, продажі спецверсій таксі Mercedes-Benz у 2024 році різко впали. За вісім місяців продано лише 497 автомобілів, що на 71% менше, ніж за аналогічний період минулого року. Особливо помітне падіння в легковому сегменті, де попит знизився в 10-20 разів.

E-Class втрачає позиції

Mercedes-Benz E-Class, який протягом десятиліть був символом таксі в Німеччині, тепер майже не користується попитом у таксистів. Якщо п’ять років тому кожен другий автомобіль таксі в Німеччині був Mercedes, то сьогодні їхня частка впала до 18%.

Німецька марка перестала випускати легкові комерційні спецверсії

Нова стратегія Mercedes-Benz

Генеральний директор Mercedes-Benz Ола Калленіус вважає, що ринок таксі занадто малий і не відповідає іміджу розкішного бренду. Тому компанія припиняє виробництво заводських спецверсій таксі і скасовує спеціальні знижки для таксистів.

Історична іронія

Цікаво, що саме Daimler, попередник Mercedes-Benz, винайшов сучасне таксі ще в 1896 році. Тепер, після більш ніж 120-річної історії, компанія відмовляється від цього напрямку.

Хто займе місце Mercedes?

Німецькі таксисти все частіше обирають Volkswagen (Touran, Caddy) і Toyota (Corolla, RAV4), які пропонують спеціальні комерційні версії своїх автомобілів.

Відмова Mercedes-Benz від виробництва таксі – це кінець епохи в автомобільній індустрії. Цей крок свідчить про зміну пріоритетів компанії і її зосередженість на розкішному сегменті ринку.

Читайте також: Toyota інвестує півмільярда доларів у літаючі таксі

Exit mobile version