В епоху тотальної електрифікації та посилення екологічних норм здавалося, що дні величних 12-циліндрових двигунів добігають кінця. Проте Mercedes-Benz вирішив кинути виклик тенденціям, офіційно заявивши, що не планує відмовлятися від свого легендарного V12. Ця новина, що стала справжнім бальзамом для душі поціновувачів класичного автомобілебудування, пролунала на Мюнхенському автосалоні з вуст технічного директора компанії Маркуса Шефера, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.

Маркус Шефер підтвердив, що компанія не просто продовжить випускати V12, а й докладе зусиль для його адаптації до майбутніх суворих стандартів викидів EU7. Хоча він утримався від розкриття технічних подробиць цього складного інженерного завдання, сам натяк на сумісність з новими нормами свідчить про серйозні наміри Mercedes-Benz зберегти цей силовий агрегат у своїй лінійці. Наразі єдиною моделлю бренду, що оснащується V12, є розкішний седан Mercedes-Maybach S-Class, де його встановлення є опцією вартістю понад 37 тисяч доларів у порівнянні зі стандартним V8. Крім того, німецький автогігант продовжує виробляти ці двигуни для італійського виробника гіперкарів Pagani, який використовує їх у своїй останній моделі Utopia.

Позицію компанії щодо двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) загалом прояснив Міхаель Шібе, керівник спортивного підрозділу AMG. Він зазначив, що бренд має намір пропонувати традиційні двигуни так довго, як це дозволятимуть законодавчі норми в різних регіонах світу. Шібе визнав, що в Європі та США з 2035 року продаж нових автомобілів з ДВЗ буде заборонено, і компанія дотримуватиметься цих правил. Проте він наголосив на існуванні інших великих ринків, таких як Близький Схід та Китай, де подібні жорсткі обмеження в найближчому майбутньому не очікуються. Це дозволить Mercedes-Benz продовжувати задовольняти попит на потужні бензинові двигуни там, де він залишатиметься стабільним.

Ця стратегія виглядає особливо далекоглядною на тлі поточних тенденцій. Темпи переходу на електромобілі, як виявилося, не такі стрімкі, як прогнозувалося раніше. Навіть у Європі, яка вважалася лідером електрифікації, спостерігається певне сповільнення, а цілі на 2035 рік дедалі частіше ставляться під сумнів. Розуміючи цю динаміку, Mercedes-Benz, схоже, займає гнучку позицію. Як повідомляли британські ЗМІ, компанія активно розвиває свою електричну лінійку, але водночас не спалює мости до свого спадку в галузі ДВЗ. Ходять чутки, що навіть для заряджених моделей C63 та GLC63 замість складного гібридного чотирициліндрового агрегату можуть повернути рядну «шістку» або нещодавно розроблений V8, що відповідатиме нормам EU7.

Рішення зберегти V12 демонструє усвідомлення того, що в преміальному, люксовому та високопродуктивному сегментах ринку традиційні силові установки зберігають свою привабливість і статус. Це також свідчить про те, що компанія знайшла баланс між інноваціями та спадщиною. Маючи у своєму арсеналі як передові електромобілі, так і перевірені часом ДВЗ, Mercedes-Benz може задовольнити вимоги будь-яких регуляторів та вподобання клієнтів у будь-якій точці світу. Таким чином, V12 та інші, здавалося б, приречені двигуни отримали несподівану відстрочку, доводячи, що для справжньої інженерної майстерності завжди знайдеться місце в майбутньому.

Exit mobile version