Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Компанії»Mercedes не відмовиться від V12: двигуни-легенди залишаються до 2030-х
    Компанії

    Mercedes не відмовиться від V12: двигуни-легенди залишаються до 2030-х

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко13 Вересня, 2025
    Facebook Twitter Telegram Copy Link
    Джерело: Jalopnik

    В епоху тотальної електрифікації та посилення екологічних норм здавалося, що дні величних 12-циліндрових двигунів добігають кінця. Проте Mercedes-Benz вирішив кинути виклик тенденціям, офіційно заявивши, що не планує відмовлятися від свого легендарного V12. Ця новина, що стала справжнім бальзамом для душі поціновувачів класичного автомобілебудування, пролунала на Мюнхенському автосалоні з вуст технічного директора компанії Маркуса Шефера, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.

    Маркус Шефер підтвердив, що компанія не просто продовжить випускати V12, а й докладе зусиль для його адаптації до майбутніх суворих стандартів викидів EU7. Хоча він утримався від розкриття технічних подробиць цього складного інженерного завдання, сам натяк на сумісність з новими нормами свідчить про серйозні наміри Mercedes-Benz зберегти цей силовий агрегат у своїй лінійці. Наразі єдиною моделлю бренду, що оснащується V12, є розкішний седан Mercedes-Maybach S-Class, де його встановлення є опцією вартістю понад 37 тисяч доларів у порівнянні зі стандартним V8. Крім того, німецький автогігант продовжує виробляти ці двигуни для італійського виробника гіперкарів Pagani, який використовує їх у своїй останній моделі Utopia.

    Позицію компанії щодо двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) загалом прояснив Міхаель Шібе, керівник спортивного підрозділу AMG. Він зазначив, що бренд має намір пропонувати традиційні двигуни так довго, як це дозволятимуть законодавчі норми в різних регіонах світу. Шібе визнав, що в Європі та США з 2035 року продаж нових автомобілів з ДВЗ буде заборонено, і компанія дотримуватиметься цих правил. Проте він наголосив на існуванні інших великих ринків, таких як Близький Схід та Китай, де подібні жорсткі обмеження в найближчому майбутньому не очікуються. Це дозволить Mercedes-Benz продовжувати задовольняти попит на потужні бензинові двигуни там, де він залишатиметься стабільним.

    Ця стратегія виглядає особливо далекоглядною на тлі поточних тенденцій. Темпи переходу на електромобілі, як виявилося, не такі стрімкі, як прогнозувалося раніше. Навіть у Європі, яка вважалася лідером електрифікації, спостерігається певне сповільнення, а цілі на 2035 рік дедалі частіше ставляться під сумнів. Розуміючи цю динаміку, Mercedes-Benz, схоже, займає гнучку позицію. Як повідомляли британські ЗМІ, компанія активно розвиває свою електричну лінійку, але водночас не спалює мости до свого спадку в галузі ДВЗ. Ходять чутки, що навіть для заряджених моделей C63 та GLC63 замість складного гібридного чотирициліндрового агрегату можуть повернути рядну «шістку» або нещодавно розроблений V8, що відповідатиме нормам EU7.

    Рішення зберегти V12 демонструє усвідомлення того, що в преміальному, люксовому та високопродуктивному сегментах ринку традиційні силові установки зберігають свою привабливість і статус. Це також свідчить про те, що компанія знайшла баланс між інноваціями та спадщиною. Маючи у своєму арсеналі як передові електромобілі, так і перевірені часом ДВЗ, Mercedes-Benz може задовольнити вимоги будь-яких регуляторів та вподобання клієнтів у будь-якій точці світу. Таким чином, V12 та інші, здавалося б, приречені двигуни отримали несподівану відстрочку, доводячи, що для справжньої інженерної майстерності завжди знайдеться місце в майбутньому.

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    EU7 Maybach S-Class Mercedes-Benz V12 Pagani Utopia двигун V12 двигуни внутрішнього згоряння Маркус Шефер

    Читайте також

    Mazda відкликає понад 100 тисяч авто

    13 Вересня, 2025

    Керівник Volvo розповів, коли всі нові автомобілі будуть електричними

    10 Вересня, 2025

    Рада директорів Tesla пропонує Ілону Маску винагороду в $1 трлн

    6 Вересня, 2025

    НОВЕ

    Mercedes не відмовиться від V12: двигуни-легенди залишаються до 2030-х

    13 Вересня, 2025

    Таємничий BMW X7 засвітився на дорогах Баварії

    13 Вересня, 2025

    Mazda відкликає понад 100 тисяч авто

    13 Вересня, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.