Тім Куніскіс, який повернувся на посаду керівника бренду Ram лише сім місяців тому після короткої «пенсії», вже встиг здійснити низку рішучих кроків. Проте його останній анонс став справжньою несподіванкою — компанія розглядає можливість випуску нового пасажирського вена, що може кардинально змінити позиції бренду на ринку, інформує Автопілот з посиланням на Motor1.com.

Повернення Куніскіса ознаменувалося справжнім виром активності. Він уже підтвердив розробку нового середньорозмірного пікапа, який має з’явитися у 2027 році, відклав запуск повністю електричного пікапа Rev, повернув легендарний двигун Hemi V-8 для півтонних вантажівок і навіть вивів бренд у гоночну серію NASCAR. В інтерв’ю для CNBC Куніскіс натякнув, що до кінця 2026 року Ram планує зробити понад 25 важливих оголошень, і новий вен — лише одне з них.

Наразі Ram пропонує ринку лише вантажну версію фургона ProMaster. Хоча в Європі його аналог, Fiat Ducato, доступний у пасажирському виконанні, американські покупці такої опції не мають. Раніше в лінійці був менший ProMaster City, який також пропонувався як пасажирський, але його виробництво припинили у 2022 році.

Тепер інтрига полягає в тому, на який саме сегмент націлиться Ram. Чи буде це великий комерційний вен, готовий кинути виклик Ford Transit та Mercedes-Benz Sprinter, чи, можливо, компанія планує повернутися на ринок мінівенів, де зараз панують Chrysler Pacifica, Kia Carnival та Toyota Sienna?

Такі амбітні плани мають під собою серйозне підґрунтя. З 2019 року загальні продажі Ram впали на 39%, а флагманський пікап Ram 1500 втратив значну частку ринку. Це відбувається на тлі загальних труднощів концерну Stellantis, який намагається виправити ситуацію. Аналітики зазначають, що Ram є одним із найважливіших активів Stellantis через високу прибутковість сегмента пікапів, тому успіх бренду має вирішальне значення.

Ринок пасажирських венів у США досить концентрований. У комерційному сегменті домінують Ford з моделлю Transit, Mercedes-Benz зі Sprinter та General Motors з парою Chevrolet Express і GMC Savanna. Водночас сегмент сімейних мінівенів є більш конкурентним, і новому гравцеві доведеться докласти чимало зусиль, щоб завоювати прихильність покупців.

Поява нового пасажирського вена від Ram може стати сміливим кроком для відновлення втрачених позицій та розширення впливу бренду. Під керівництвом Тіма Куніскіса компанія явно не боїться ризикувати та шукати нові ніші. Залишається лише чекати на офіційні подробиці, щоб зрозуміти, яку саме стратегію обере Ram у своїй боротьбі за лідерство.

Exit mobile version