Компанія Tesla зіткнулася з черговим позовом про неправомірну смерть, пов’язану з її системою допомоги водієві Autopilot. Справа, розпочата сьогодні в Каліфорнії, пов’язана зі смертю Уолтера Хуанга, інженера Apple, який загинув у 2018 році, коли його Model X врізалася в роздільник шосе.
Сім’я Хуанга стверджує, що в цьому винен маркетинг Tesla, що вводить в оману, і слабка розробка системи. Вони стверджують, що автопілот створив помилкове почуття безпеки, внаслідок чого Хуанг довірився системі, граючи у гру на своєму телефоні. У позові Tesla критикується за те, що в систему не було включено такі функції, як автоматичне екстрене гальмування, легко доступні в інших автомобілях.
Проте Tesla стверджує, що Хуанг неправильно використав автопілот і несе повну відповідальність за аварії. Вони посилаються на дані, що показують, що його руки не трималися за кермо протягом шести секунд до зіткнення.
Ця справа знову викликає суперечки щодо безпеки автопілота. Національна рада з безпеки на транспорті раніше дорікнула Tesla за маркетинг і слабку операційну розробку, що вводить в оману. Однак каліфорнійські присяжні стали на бік Tesla у двох аналогічних випадках за останній рік.