Компанія Volkswagen, відома на весь світ своїми автомобілями, нещодавно оновила свій справжній бестселер, і це зовсім не автомобіль. Йдеться про фірмові сосиски каррівурст, які тепер стануть ще доступнішими: їх перетворили на готовий напівфабрикат із соусом для мікрохвильової печі, що з’явиться на полицях звичайних супермаркетів. Відвантаження в магазини мереж Edeka та Netto в Німеччині розпочнеться вже у червні цього року, інформує Автопілот.
Культові сосиски каррівурст Volkswagen виробляє з 1973 року на власному м’ясокомбінаті у Вольфсбурзі. Соус до них також особливий і виготовляється за перевіреною часом формулою. Спочатку ці сосиски були доступні лише співробітникам Volkswagen і продавалися виключно в заводських їдальнях. Проте згодом їхня популярність вийшла далеко за межі заводських стін, і каррівурст став продуктом марки, що найбільше продається.
Цифри говорять самі за себе: у 2024 році Volkswagen реалізував близько 8,6 мільйона ковбасок. Для порівняння, обсяг продажу автомобілів бренду за той же рік становив 5,2 мільйона одиниць. Це свідчить про те, що підрозділ Volkswagen Group Services, який виробляє каррівурст, приносить величезний виторг, і з появою нової, більш доступної версії він, імовірно, зросте ще більше.
Цікаво, що кілька років тому Volkswagen, активно підхопивши екологічну повістку, навіть задумав зробити ковбаски вегетаріанськими. Однак ця ідея була прийнята “у багнети” працівниками заводу. Вони, втративши улюблені сосиски у меню, звернулися з колективною скаргою до профспілки, після чого традиційну м’ясну страву все ж таки повернули. Це яскравий приклад того, наскільки глибоко каррівурст вкорінився у корпоративній культурі та повсякденному житті співробітників Volkswagen.
Раніше Автопілот показав індикатор на приладовій панелі, який попереджає водія про серйозну поломку двигуна.