Xiaomi EV — автомобільний підрозділ технологічного гіганта Xiaomi — повідомив про досягнення чергової важливої віхи: 200-тисячного електрокара, поставленого клієнтам. Ця цифра стала ще більш показовою на тлі того, що перші 100 000 авто були доставлені за 229 днів, а наступні 100 000 — лише за 119, пише Автопілот.
Ювілейний електромобіль SU7 із унікальним кольором кузовом отримала молода пара. Цей колір став доступним з 31 грудня 2024 року як лімітована версія до 15-річчя Xiaomi.
Флагманська модель SU7, офіційно представлена 28 березня 2024 року, позиціонується як конкурент Tesla Model 3. Вона доступна у трьох версіях: Standard, Pro та Max із початковими цінами від 215 900 юанів (приблизно $29 840). Відвантаження стандартної та топової версії розпочалося ще в квітні минулого року, а SU7 Pro — з травня.
27 лютого 2025 року компанія презентувала ще одну модифікацію — SU7 Ultra. Цей електроседан з максимальною потужністю 1 548 кінських сил стартує від 529 900 юанів. Доставки Ultra-версії стартували 2 березня.
За даними Xiaomi EV, протягом 2024 року на SU7 було оформлено понад 248 000 підтверджених замовлень. Станом на 1 березня 2025 року кількість поставлених авто перевищила 180 000 одиниць, причому п’ятий місяць поспіль щомісячні доставки перевищують 20 000 авто.
Модель SU7 вже рік на ринку, однак попит на неї не лише не зменшився — він зріс. Наразі китайським клієнтам доводиться чекати свою машину понад 30 тижнів, що навіть довше, ніж у період старту продажів. Така стабільна зацікавленість — рідкість для ринку електромобілів у Китаї, де конкуренція надзвичайно висока.
Xiaomi впевнено закріплюється в автомобільному сегменті, підтверджуючи свої амбіції перетворитися не лише на виробника смартфонів, а й на серйозного гравця в індустрії електротранспорту.