Унікальність Tesla Cybertruck викликає захоплення у багатьох людей. Особливу увагу привертають характеристики кібервантажівки про які заявляє Ілон Маск, засновник компанії.

Нещодавно експерти взялися аналізувати потенціал Cybertruck пересуватися по воді, досягнувши майже однозначних позитивних висновків. Про це пише T4.com.ua.

Інтерес до тестування Cybertruck почався після того, як Маск натякнув на можливість того, що автомобіль міг би тимчасово функціонувати як човен, долаючи річки, озера і навіть не дуже бурхливі моря, що робило б затоплені дороги не перешкодою для нього.

Цікавим є той факт, що у Cybertruck є особливий «Wade Mode», який активується тільки після переходу в режим позашляхової їзди. Для підготовки до проходження глибокої води електричний пікап налаштовує тиск у батареї протягом десяти хвилин, пропонуючи до 30 хвилин неперервної роботи у цьому режимі перед автоматичним вимкненням. Втім, важливо зазначити, що гарантія від Tesla не охоплює збитки, завдані під час використання Wade Mode.

Згідно з випробуваннями, проведеними YouTube-каналом TechRax, Cybertruck продемонстрував вражаючу спроможність до проходження водних перешкод на різних рівнях глибини, не втрачаючи при цьому потужності або контролю. У деяких випадках вода досягала висоти, що перевищувала передню частину капота, не викликаючи при цьому проблем з рухом.

Проте, попри загальний успіх, випробування виявило деякі недоліки. Було зауважено, що деякі пластикові компоненти змістилися зі своїх місць: внутрішній вкладиш одного з колісних арок опинився на зовнішній стороні, хоча його і було легко відновити на місце, а частина кришки заднього бампера також зрушилася під час тесту. Крім того, було відзначено виход з ладу кнопок керування кришкою багажника та дверима багажного відділення після випробувань.

З огляду на велику популярність Tesla та Cybertruck зокрема, очікується, що майбутні відео дадуть більше інформації про те, чи є ці проблеми поодинокими випадками, чи вони свідчать про більш глобальні недоліки в конструкції.

Share.
Exit mobile version